Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia warsztatów z profesjonalnej obsługi klienta w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia warsztatów z profesjonalnej obsługi klienta w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie warsztatów pn. Warsztaty z profesjonalnej obsługi klienta dla 10 uczniów i uczennic kształcących się w zawodzie technik farmaceutyczny w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45 w ramach realizacji projektu pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów z obsługi klienta, b. salę wykładową do przeprowadzenia warsztatów w sobotę, c. wyposażenie sali wykładowej niezbędne do przeprowadzenia warsztatów (rzutnik, laptop, itp.), d. organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, a. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w warsztatach, e. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika warsztatów (tj. 10 szt. kserokopii zgodne z tematyką warsztatów, 10szt. teczek , 10 szt. skoroszytów, 10szt. długopisów), f. materiały szkoleniowe, które po zakończeniu warsztatów przejdą na własność szkoły: -1 szt. zestaw multimedialny -Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Autorzy: J. Holwek, J. Gut, W. Haman, -1 szt. Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład (DVD) Autorzy: Robert B. Cialdini. Ph.D, -1 szt. Ebook. Profesjonalna Obsługa Klienta. Materiały szkoleniowe. Wanda Szulc. 3/. Ramowy program warsztatów: Warsztaty muszą odbywać się w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM warsztatów, załączony do oferty, obejmujący 40 godzin zajęć. 4/. Minimalna tematyka warsztatów: 1. Podstawowe zasady profesjonalnej i efektywnej obsługi klienta (jakość obsługi klienta a realizacja celów, elementy niezbędne oraz ryzykowne (niepożądane) w kontaktach z klientami, sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb klientów, dresscode). 2. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem w Aptece (empatia jako fundament pozytywnych relacji, umiejętność dostosowania się jako funkcja pozytywnej relacji z klientem, drzewo umiejętności - opracowanie zestawu umiejętności niezbędnych dla profesjonalnego handlowca). 3. Psychologiczne aspekty kontaktu z klientem w Aptece (psychologiczna sylwetka klienta i jej wpływ na procesy decyzyjne klienta, typologia trudnych klientów). 4. Etapy nawiązywania kontaktu z klientem w Aptece (nawiązanie kontaktu, identyfikacja typu, sytuacji i dążeń klienta, sposoby prezentacji rozwiązania, reakcja na obiekcje i negocjacje, zamknięcie kontaktu, techniki zamknięcia, reakcja na manipulację, budowanie relacji, techniki wywierania wpływu). 5. Podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z klientem w Aptece (aktywne słuchanie - jak słychać klienta? Techniki zadawania pytań - cele pytań, jak zbierać informacje, jak kontrolować przebieg rozmowy, argumentowanie i uzasadnianie, konstruktywna odmowa - jak powiedzieć klientowi nie, mowa ciała jako jeden z czynników komunikacji pozawerbalnej). 6. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem w Aptece (formy reagowania na pretensje i zarzuty klienta, zdenerwowany klient - jak zmienić wroga w przyjaciela? Przejmowanie kontroli nad rozmową i emocjami klienta, rozwiązywanie sytuacji trudnych - metoda E-P-R (emocje - problem - rozwiązanie). 5/.Liczba uczestników: 10 osób Rekrutację na warsztaty prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/. Czas trwania warsztatów: 40 godz. przy czym przez 1 godzinę trwania warsztatów Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Zajęcia odbywają się w czasie wolnym od nauki w szkole. Przewiduje się przerwy w trakcie trwania zajęć. Warsztaty odbywają się na terenie Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu w dni powszednie. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia warsztatów w sobotę na terenie innej placówki oddalonej ok. 20 min. dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażonej w niezbędny sprzęt do prowadzenia zajęć. 7/. Czas realizacji: do 18 grudnia 2013, według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Warsztaty powinny zostać zorganizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 8/.Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja warsztatów przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja warsztatów zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego. e. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w warsztatach. 9/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników warsztatów o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu warsztatów przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 10/.Wykonawca po zakończeniu warsztatów przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników warsztatów w każdym dniu ich trwania, b.program warsztatów oraz dziennik zajęć, c.protokół z egzaminu wewnętrznego, d.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem kserokopii prezentacji multimedialnych, e.kopie certyfikatów potwierdzające uczestnictwo w warsztatach wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników warsztatów, f.informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach