Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu dwóch edycji staży-wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa dla uczniów i uczennic Technikum Turystyczno-Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18 , w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego. 2/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 edycji staży-wizyt zawodoznawczych dla 40 uczniów i uczennic Technikum Turystyczno-Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. pokryć koszty staży-wizyt zawodoznawczych w przypadku pobierania opłat przez hotel, b. zrealizować staże-wizyty zawodoznawcze przez wykwalifikowanego trenera posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematów objętych przedmiotem zamówienia, c. zapewnić dwóch opiekunów dla jednej grupy uczniów od momentu wyjazdu spod szkoły do powrotu do Myślenic, odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg stażu i pobyt uczniów w hotelu, d. zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu, będących wyposażeniem hotelu, niezbędnych do realizacji programu stażu, e. zapewnić uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce stażu i powrót, f. ubezpieczyć uczestników staży-wizyt zawodoznawczych od NNW na czas transportu i pobytu w hotelu, g. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika (tj. kserokopie lub broszury tematyczne). 4/.Ramowy program staży-wizyt zawodoznawczych: obejmuje 16 godzin zajęć praktycznych na każdą edycję stażu (łącznie 32 godziny dla dwóch edycji). Przy czym przez 1 godzinę trwania staży-wizyt zawodoznawczych Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut. W trakcie trwania stażu, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę trwającą 45 min. Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: I dzień staży - wizyt zawodoznawczych: 1. Animacja czasu wolnego - ćwiczenia praktyczne: a. Szkolenie Nordic Walking, b. nauka gry w golfa, c. zabawy w wodzie - aqua aerobic i samba. 2. Kolacja live cooking. II dzień staży - wizyt zawodoznawczych: 1. 1.Obserwacja i uczestnictwo w zabiegach rehabilitacyjnych i kosmetycznych. 2. 2.Zapoznanie z rodzajami oferowanych w SPA usług oraz ich charakterystyką. 3. 3.Przygotowanie gabinetów oraz wycena usług kosmetycznych. 4.Przygotowanie sali konferencyjnej oraz pokoi na przyjazd gości. 5.Rozmowa z działem kadr na temat oczekiwań przyszłych pracodawców wobec kandydatów na pracowników hotelu. 5/.Czas trwania staży-wizyt zawodoznawczych: Łącznie 32 godziny: po 16 godzin dla jednej edycji. Przewiduje się 45 minutową przerwę obiadową w trakcie prowadzenia zajęć. 6/.Liczba uczestników staży - wizyt zawodowoznawczych: łącznie: 40 osób, w 2 edycjach po 20 uczniów (edycja I - 20 osób, edycja II - 20 osób). Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 30 kwietnia 2015 roku. Staż powinien zostać zorganizowany w weekend. 7/.Miejsce realizacji stażu: hotel wellness & spa o standardzie czterogwiazdkowym, położony na terenie województwa małopolskiego w maksymalnej odległości 40-80 km od siedziby szkoły, wyposażony m.in. w salę konferencyjną, restaurację, bar, centrum spa&wellness, pole do nauki gry w golfa. Otoczenie hotelu musi umożliwiać aktywny wypoczynek wśród lasów i łąk oraz różnorodne atrakcje na świeżym powietrzu - niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 8/.Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy (40 noclegów) W I edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się jeden nocleg dla 20 osób tj. łącznie 20 noclegów. W II edycji stażu-wizyty zawodoznawczej planuje się jeden nocleg dla 20 osób tj. łącznie 20 noclegów. Noclegi w miejscu odbywania stażu-wizyty zawodoznawczej w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: restauracja mieszcząca się w budynku zakwaterowania, pokoje 2-osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom czterogwiazdkowym. 9/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie wyżywienia uczestnikom staży- wizyt zawodoznawczych, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 40 śniadań, 80 obiadów i 40 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem (dla jednej edycji): jednego śniadania (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), dwóch obiadów (w pierwszym, drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (w pierwszym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej). a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe, c. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 10/.Transport Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników z Myślenic do miejsca realizacji staży i transport powrotny do Myślenic według planu: 1. Wyjazd o godzinie 8.00 z Myślenic - parking Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, przyjazd do hotelu (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 9.30-9.45 2. Zakwaterowanie godz. 9.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 10.00 b. Godzina zakończenia: 18.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Kolacja ok. 19.00 5. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia:16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 3. Wykwaterowanie i wyjazd do Myślenic ok. godz. 17.30 4. Powrót do Myślenic ok. godz. 19.00 Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik staży ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży-wizyt zawodoznawczych. 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będzie odbywał się staż-wizyta zawodoznawcza, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12/.Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu stażu, b. program stażu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. listy z potwierdzeniem wykonania usługi wyżywienia, noclegu i transportu, potwierdzone własnoręcznymi podpisami uczestników, e. oryginały ankiet ewaluacyjnych, f. kopie wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listy potwierdzające ich odbiór przez uczestników, g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowy moduł programu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach