Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-491 Warszawa, ul. Dwóch Mieczy 22a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6129465, 6119994 , fax. 022 6129465, 6119994
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
ul. Dwóch Mieczy 22a 22a
04-491 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6129465, 6119994, fax. 022 6129465, 6119994
REGON: 01081942000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsrembertow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług opiekuńczych (gospodarczych i pielęgnacyjnych) świadczonych na rzecz osób określonych w art. 50 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728) - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy - w miejscu ich zamieszkania. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym trudności z poruszaniem się i samoobsługą, wymagającym pomocy z powodu wieku, ciężkich i przewlekłych chorób lub innych przyczyn. Zakres usług opiekuńczych świadczonych dla średnio 65 osób miesięcznie wynosi około 2.290 godzin miesięcznie (1.870 godzin - usługi gospodarcze, 420 godzin - usługi pielęgnacyjne). Łączny zakres realizacji zamówienia obejmuje około 27.480 godzin usług opiekuńczych (22.440 godzin - usługi gospodarcze, 5.040 godzin - usługi pielęgnacyjne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp; 3) oraz spełniają następujące warunki: - Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegające na świadczeniu usług opiekuńczych (gospodarczych i pielęgnacyjnych) w miejscu zamieszkania usługobiorców. Za wykonane usługi należy rozumieć usługi, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni usługi rozpoczęte przed wskazanym okresem trzech lat, a zakończone w wymaganym okresie*. *Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości dokumentów złożonych na potwierdzenie, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z częścią IV SIWZ) w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, kiedy okres ubezpieczenia nie obejmuje całości terminu realizacji zamówienia, Wykonawca niezwłocznie bez wezwania przedstawi Zamawiającemu polisę, a w przypadku jej braku inny dokument zabezpieczający ciągłość ubezpieczenia. 7. Wykaz wykonanych, a także wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej dwóch) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, spełnienie powyższego warunku w całości musi wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsrembertow.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania
Dodano: 2016-03-26 - wykonanie w okresie od 07.01.2016 do 31.12.2016 usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych z zadań własnych gminy dla podopiecznych Gminnego Ośrodka pomocy społecznej w Radziejowicach, w miejscu zamieszkania podopiecznego
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz w 2016 roku
Dodano: 2015-12-09 - świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych na rzecz osób wymagających opieki w miejscu zamieszkania na terenie Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy
Dodano: 2015-11-30 - Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Jaktorów
Dodano: 2015-11-25 - Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób wymagających opieki w miejscu zamieszkania na terenie Łomianek
Dodano: 2015-11-24 - Wykonywanie w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych z zadań własnych gminy na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego
Dodano: 2015-11-18 - Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania
Dodano: 2015-02-19 - na wykonywanie w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. usług opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym specjalistycznych usług dla dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, w miejscu zamieszkania podopiecznego.
Dodano: 2014-12-10 - Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Jaktorów
Dodano: 2014-12-05