Przetargi.pl
Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-491 Warszawa, ul. Dwóch Mieczy 22a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6129465, 6119994 , fax. 022 6129465, 6119994
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
    ul. Dwóch Mieczy 22a 22a
    04-491 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6129465, 6119994, fax. 022 6129465, 6119994
    REGON: 01081942000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsrembertow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług opiekuńczych (gospodarczych i pielęgnacyjnych) świadczonych na rzecz osób określonych w art. 50 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728) - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy - w miejscu ich zamieszkania. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym trudności z poruszaniem się i samoobsługą, wymagającym pomocy z powodu wieku, ciężkich i przewlekłych chorób lub innych przyczyn. Zakres usług opiekuńczych świadczonych dla średnio 65 osób miesięcznie wynosi około 2.290 godzin miesięcznie (1.870 godzin - usługi gospodarcze, 420 godzin - usługi pielęgnacyjne). Łączny zakres realizacji zamówienia obejmuje około 27.480 godzin usług opiekuńczych (22.440 godzin - usługi gospodarcze, 5.040 godzin - usługi pielęgnacyjne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp; 3) oraz spełniają następujące warunki: - Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegające na świadczeniu usług opiekuńczych (gospodarczych i pielęgnacyjnych) w miejscu zamieszkania usługobiorców. Za wykonane usługi należy rozumieć usługi, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni usługi rozpoczęte przed wskazanym okresem trzech lat, a zakończone w wymaganym okresie*. *Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości dokumentów złożonych na potwierdzenie, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z częścią IV SIWZ) w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, kiedy okres ubezpieczenia nie obejmuje całości terminu realizacji zamówienia, Wykonawca niezwłocznie bez wezwania przedstawi Zamawiającemu polisę, a w przypadku jej braku inny dokument zabezpieczający ciągłość ubezpieczenia. 7. Wykaz wykonanych, a także wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej dwóch) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, spełnienie powyższego warunku w całości musi wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsrembertow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach