Przetargi.pl
Zakup usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeradowie-Zdroju

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11 Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 78 16 321 , fax. 0-75 78 16 321
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 11 Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 78 16 321, fax. 0-75 78 16 321
    REGON: 00327172200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeradowie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zakup usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeradowie-Zdroju. Usługi świadczone będą u osób zakwalifikowanych do tej formy pomocy przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeradowie-Zdroju ( osoby niepełnosprawne, w podeszłym wieku, chore) w miejscu zamieszkania tych osób, od poniedziałku do piątku, a w wyjątkowych sytuacjach także w soboty, niedziele i dni świąteczne. Usługi opiekuńcze Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do wykonania w domu chorego następujących czynności: 1. - przesłanie łóżka, 2. - zmiana lub pomoc przy zmianie bielizny osobistej i pościelowej, 3. - pomoc przy myciu, kąpaniu, czesaniu i ubieraniu chorego, manicure i pedicure, 4. - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 5. - zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, 6. - oklepywanie, mierzenie ciśnienia, zmiana opatrunków, 7. - pilnowanie przyjmowania leków przez chorego i obserwowanie ewentualnych skutków ich przyjmowania, 8. - karmienie chorego, 9. - zakup artykułów spożywczych i niezbędnych do egzystencji chorego artykułów chemicznych i przemysłowych, 10. - utrzymywanie w czystości otoczenia chorego, 11. - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia i rehabilitacyjnych, 12. - dokonywanie bieżących porządków w używanej przez chorego części mieszkania, 13. - utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętów gospodarstwa domowego, 14. - utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, 15. - pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży chorego, 16. - palenie w piecu, przynoszenie węgla, 17. - mycie okien w używanej przez chorego części mieszkania, dwa razy w roku w okresach przedświątecznych u osób samotnych lub bez rodziny w miejscu zamieszkania, 18. - zamawianie wizyt lekarskich, 19. - realizowanie recept lekarskich, 20. - organizowanie czasu wolnego, w miarę możliwości, wyprowadzanie na spacery, 21. - pomoc w utrzymywaniu kontaktu z członkami rodziny, znajomymi, 22. - zapewnienie czynnego uczestnictwa w życiu społeczności lokalnej, 23. - załatwianie innych spraw na życzenie chorego (np. dokonywanie opłat za usługi opiekuńcze, opłaty czynszowe, regulowanie bieżących rachunków itp.), 24. - prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z chorym z wydanych pieniędzy i innych czynności wskazanych przez klienta. a) Przewidywana ilość godzin usług: ok. 600 godz. miesięcznie tj. ok. 14 400 godzin w trakcie trwania umowy (dwa lata); b) Liczba osób objętych przedmiotem zamówienia wynosi ok. 20 osób miesięcznie. Uruchomienie tych świadczeń będzie uzależnione od zgłoszonych potrzeb przez klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej; c) Wykonywanie ww. usług będzie się odbywało na podstawie decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie wystawionego przez Zamawiającego zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach