Przetargi.pl
Zakup usług dostosowania pomieszczeń, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zespół Szkół w Karczmiskach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-310 Karczmiska, Karczmiska I 310
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 9287054 , fax. 081 9287054
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Karczmiskach
    Karczmiska I 310 310
    24-310 Karczmiska, woj. lubelskie
    tel. 081 9287054, fax. 081 9287054
    REGON: 06016506500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług dostosowania pomieszczeń, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z 9 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 - Zakup usług dostosowania pomieszczeń i materiałów. 2.1.1. Opis przedmiotu zamówienia: 1)Dostosowanie sali pobytu dziennego - montaż drzwi, wymiana posadzki z wykładzin z tworzywa sztucznego na panele podłogowe, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie ścian, wymiana oświetlenia. 2)Dostosowanie 2 łazienek dla dzieci - wymiana drzwi, tynk wewnętrzny, położenie płytek, montaż ustępu, natrysku i umywalek, prace hydrauliczne, malowanie wymiana oświetlenia. 3)Dostosowanie pomieszczenia kuchenno-socjalnego - dostosowanie układu ścian do powierzchni, ułożenie płytek, montaż umywalki i zlewozmywaka, prace hydrauliczne, malowanie ścian. 4)Dostarczenie 50 l farby do pomalowania ścian w sali zajęć dodatkowych. 5)Dostarczenie 150 kg gładzi gipsowej do wyrównania ścian w sali zajęć dodatkowych. 2.1.2. Oferent może przed złożeniem oferty dokonać oględzin miejsca wykonania usługi. 2.1.3. Usługę należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami z zamawiającym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wiedzą budowlaną. Wszystkie użyte i dostarczone materiały muszą spełniać normy i wymagania wymagane przy użytkowaniu przez przedszkole. 2.1.4. Termin realizacji usługi do 30.08.2012 r. Część 2 - Zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania. 2.2.1. Opis przedmiotu zamówienia: 1)Aparat fotograficzny. 2)Pendraive 4 GB - szt. 4. 3)Zestaw komputerowy z oprogramowaniem. 4)Oprogramowanie Pakiet biurowy. 5)Program antywirusowy. 6)Płyty CD. 7)Płyty DVD. 8)Magnetofon. 9)Odtwarzacz DVD. 10)Zestaw składający się z tablicy interaktywnej, rzutnika multimedialnego, laptopa. 2.2.2. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające go do użytku w przedszkolu. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem i wyposażeniem zamawiającemu. 2.2.3. Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). 2.2.4. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 2.2.5. Usługa obejmuje również: 1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 3)instruktaż personelu w zakresie obsługi sprzętu, 4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5)udzielenie gwarancji oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.2.6. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 3 - Zakup pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3.1. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu. 2.3.2. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.3.3. Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonych pomocy i zabawek oraz instalację i uruchomienie programów komputerowych na wskazanych przez zamawiającego komputerach, 3)instruktaż personelu w zakresie obsługi pomocy i programów, 4)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.3.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych. 2.4.1. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu. 2.4.2. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.4.3. Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.4.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 5 - Zakup mebli i wyposażenia. 2.5.1. Zaoferowane meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu. 2.5.2. Zaoferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.5.3. Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż dostarczonych mebli i ustawienie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 3)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.5.4. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 6 - Zakup materiałów promocyjnych. 2.6.1. Zamówienie obejmuje również dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy. 2.5.5. Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 7 - Zakup usług edukacyjnych. Część 7.1. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 1 razy 30 minut w tygodniu w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 42 godziny zegarowe w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach. Część 7.2. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach z podziałem na dwie grupy w wymiarze 2 razy 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach. Część 7.3. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 2 razy30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Zespołu Szkół w Karczmiskach www.ebip.lublin.pl /pgkarczmiska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach