Przetargi.pl
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

Gminny Zespół Oświatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 24 40 , fax. 25 798 24 40
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświatowy
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 24 40, fax. 25 798 24 40
    REGON: 71038228800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzolukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. a.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) Indywidualne doradztwo zawodowe w łącznej ilości 1850 h, którego zakres przedmiotowy obejmuje: opracowanie Indywidualnego Planu Edukacyjnego, w którym wytyczone zostaną ścieżki poszukiwania rozwoju edukacyjnego i zawodowego, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań uczestnika projektu, określenie predyspozycji osobowościowych uczestnika, ocenę postawy w stosunku do przyszłości, określenie możliwości kontynuacji edukacji, pomoc w dokonaniu samooceny (mocne i słabe strony) obejmującej dalsze wykształcenie, zainteresowania, zaplanowanie indywidualnej ścieżki edukacyjnej. Budowanie obrazu własnej osoby : pogłębienie refleksji uczestników nad sobą, poszerzenie świadomości na temat obrazu własnej osoby, analiza różnorodnych postaw zawodowych i przeanalizowanie własnej postawy, określenie umiejętności i zdolności, uczestnikom swoich umiejętności praktycznych. Planowanie działań i wyznaczanie celów, Samoocena i plan działania, Wyznaczanie celów, wygenerowanie pomysłów, które można przełożyć na konkretne działanie, aby osiągnąć wyznaczony cel, określenie kierunków działań aktywizujących uczestników zajęć i podjęcie kroków do ich realizacji b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g) systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej; h) gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia; i) prowadzenie zajęć przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej; j) koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę i placówkę; k) współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego. a.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym wykazem godzinowym: Gimnazjum w Gołąbkach 1. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 115 uczniów (5 x 2h x 115 = 1150h). 2. Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 115 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. 3. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. 4. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach. 5. Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. 6. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego. 7. Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (min.12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) 8. Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) 9. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. 10. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż V.2015r). 1150 Gimnazjum w Krynce 1. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 70 uczniów (5 x 2h x 70 = 700h). 2. Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 70 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. 3. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. 4. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach. 5. Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. 6. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego. 7. Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12). 8. Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). 9. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. 10. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż V.2015r). 700 RAZEM 1850 a.3. Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach