Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 21 59 , fax. 25 798 21 59
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 21 59, fax. 25 798 21 59
    REGON: 00517328300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania w ramach projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2013 roku Usługi szkolenia podzielono na dwie części: Część 1. Przedmiot zamówienia: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 10 godzin - zajęcia grupowe oraz 2 godziny / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 15 godzin - zajęcia grupowe oraz 6 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) Zakres zamówienia: Termin szkolenia: sierpień 2013 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel. Miejsce szkolenia: Łuków. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej minimalnej liczbie 25 godzin zajęć grupowych (1 grupa: 18 osób) + 8 godziny zajęć indywidualnych na osobę (1 godz. = 45 min.+ przerwa). Łączna liczba godzin: 25 godzin zajęć grupowych, 144 godzin zajęć indywidualnych. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) Liczba uczestników warsztatów: 18 osób (beneficjenci projektu) - 1 grupa Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) od miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia oraz drogi powrotnej. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 2. Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe. 1. Kurs zawodowy Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 2. Kurs zawodowy Gastronomia z elementami przygotowywania przyjęć weselnych - dla 5 osób w minimalnej liczbie 120 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 3. Kurs zawodowy Opiekun osób starszych i dzieci - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 4. Kurs zawodowy Spawacz metodą Tig i Mag - dla 2 osoby w minimalnej liczbie 200 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków lub inna miejscowość nie dalej niż 100 km od miasta Łuków. 5. Kurs zawodowy Obsługa kasy fiskalnej i komputera z programem Wf+Mag - dla 7 osób w minimalnej liczbie 120 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 6. Kurs zawodowy Koparko - ładowarka - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 180 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków lub inna miejscowość nie dalej niż 100 km od miasta Łuków. 7. Kurs zawodowy Kosmetyczna - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków Zakres zamówienia: Termin szkolenia: wrzesień - 15 listopada 2013 r. w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) od miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia oraz drogi powrotnej. W przypadku szkolenia Koparko-ładowarka oraz Spawacz metodą Tig i Mag zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia (odległość dojazdu do 100 km) w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej oraz drogi powrotnej. Badania lekarskie dla wszystkich kursów. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy - dania każdego dnia powinny być inne) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, zaświadczenia o ukończeniu kursu Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, a także miejsce szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się także do: 1. Opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 2. Przeprowadzenia szkoleń zgodnie z ww. harmonogramami szkoleń i szczegółowymi programami szkoleń. 3. Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia. 4. Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia. 5. Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami. 6. Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do egzaminu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego. 7. Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń. 8. Zapewnienia lokalu i niezbędnych maszyn i urządzeń (jeżeli szkolenie tego wymaga) dla prowadzących zajęcia szkoleniowe. 9. Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu (zgodnych ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia. 10. Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym m. in. list obecności, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika. 11. Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń: - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia); - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego. 12. Opracowanie protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego. 13. Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: - list obecności uczestników szkoleń, - list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika; - list odbioru przez uczestników posiłków, - imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu, - dzienników szkoleń; - kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia, - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego, - protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego, a także wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia. 14. Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy. 15. Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest również w razie deklaracji uczestnika projektu, zorganizować opiekę nad dziećmi uczestników projektu (13 dzieci w wieku do 7 lat), ewentualnie za pokwitowaniem i w uzgodnieniu z uczestnikami projektu wypłacić ekwiwalent w wysokości zadeklarowanej w ofercie, za opiekę nad dziećmi przez osobę wskazaną przez uczestnika projektu. (dotyczy części 1 i 2 przedmiotu zamówienia) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach