Przetargi.pl
Zakup usług cateringowych ( dostarczanie kawy, herbaty, ciastek, porcjowanego ciasta, paluszków, cukierków, mleka, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soku, cukru) dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie dla 4000 osób w 2012 r. [OP-IV.272.3.2011.WINM]

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 44 16 505 , fax. 081 44 16 535
  • Data zamieszczenia: 2012-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Spokojna 4 4
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 44 16 505, fax. 081 44 16 535
    REGON: 43102863100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług cateringowych ( dostarczanie kawy, herbaty, ciastek, porcjowanego ciasta, paluszków, cukierków, mleka, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soku, cukru) dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie dla 4000 osób w 2012 r. [OP-IV.272.3.2011.WINM]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług serwisu kawowego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2012. Catering skierowany jest dla osób biorących udział w naradach, spotkaniach, komisjach, itp. organizowanych przez departamenty UMWL. Pojedyncza usługa/zamówienie polega na dostarczeniu do miejsca i sali wskazanej przez Zamawiającego, danego asortymentu dla określonej liczby osób, przygotowanie i podanie do bezpośredniego spożycia, ewentualna obsługa kelnerska oraz uporządkowanie miejsca konsumpcji (odbiór powstałych odpadów, tj. resztki żywności, itd.). 1. Maksymalna liczba zamówień bez obsługi kelnerskiej: 110, max. liczba osób: 3650, 2. Maksymalna liczba zamówień z obsługą kelnerską: 11, max. liczba osób: 350, średnia liczba kelnerów na jedno zamówienie: 1. Wykonawca zapewni najwyższą jakość dostarczanych produktów i usług składających się na przedmiot zamówienia. Produkty zostaną podane w sposób estetyczny, z wykorzystaniem akcesoriów jednorodnych, bez plam, braków i uszkodzeń tj.: metalowych sztućców, ceramicznego serwisu, serwetek papierowych i materiałowych, białych obrusów materiałowych. Wykonawca dołoży należytej staranności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest to zapewnienia na swój koszt i ryzyko właściwego transportu żywności, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi. Dostarczone produkty muszą spełniać obowiązujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa żywności i żywienia. Lp. Nazwa artykułu Gramatura/pojemność (na 1 osobę) 1. Mix ciastek kruchych 50 g 2. Napój Kawa rozpuszczalna W termosie, temperatura min 80? C, 150 ml 3. Napój Herbata czarna W termosie, temperatura min 80? C, 150 ml 4. Sok owocowy 100 %, minimum 2 rodzaje 200 ml 5. Woda mineralna gazowana w butelce 0,5l 6. Woda mineralna niegazowana w butelce 0,5l 7. Ciasto typu WZ-tka 100 g 8. Paluszki: słone, z sezamem, z makiem 20 g 9. Mleko do kawy UHT 1,5% 15 ml 10. Cukier biały w kostkach 10 g 11. Cukierki czekoladowe mix 50 g 12. Cytryna plaster
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach