Przetargi.pl
Zakup i dostawa zestawów obiadowych dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa zestawów obiadowych dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Strony ustalają, że przedmiotem umowy jest świadczenie usług obejmujące dostawę zestawów obiadowych przystosowanych dla uczestników Miejskiego Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku. 4.2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) dostarczenie 50 zestawów obiadowych (zupa, drugie danie, kompot) dziennie w tym: - 40 zestawów do siedziby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku; - 10 zestawów obiadowych pod wskazany adres na terenie Świdnika. Ilość dostarczanych posiłków może być mniejsza niż określona w zamówieniu. Dokładną ilość posiłków Zamawiający będzie określał każdego dnia w zamówieniu. b) dostarczenie zestawów obiadowych codziennie tj. od poniedziałku do piątku (oprócz dni świątecznych) c) dostarczenie zestawów obiadowych na godz. 12.00 d) dostarczenie zestawów obiadowych w termosach (wydawanie w miejscu zamawiającego przez pracowników MCUS) e) dostarczanie zestawów obiadowych pod wskazany adres w pojemnikach jednorazowego użytku, w godz. 12.15-13.15. 4.3. Zamawiający wraz z dostawcą będzie ustalał jadłospisy. 4.4. Przez zestawy obiadowe przystosowane dla uczestników MCUS należy rozumieć posiłki dwudaniowe z napojem, obejmujące wymienione poniżej przykładowe składniki, zawierające co najmniej następującą gramaturę: 1) zupa - 400ml 2) ziemniaki, kasza, ryż -200 g, 3) kluski - 300 g, 4) mięso - 120 g, 5) gulasz - 200g, 6) ryba - 120 g, 7) naleśniki, placki ziemniaczane - 270 g, 8) surówka - 120 g, 9) warzywa na ciepło - 120 g, 10) napój - 250 ml Skomponowane w następujących proporcjach: 1) 5 razy w tygodniu zupa, 2) 3 razy w tygodniu obiady mięsne, 3) 2 razy w tygodniu obiady jarskie. Zestawy te powinny uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 60 roku życia. Posiłki powinny być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów. Dany rodzaj posiłku nie powinien powtarzać się w ciągu 10 dni. 4.5. Dostawca zobowiązany będzie do sporządzenia jadłospisu obejmującego okres min. jednego miesiąca oraz dostarczenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem jego realizacji. Zmiany w dostarczonym jadłospisie wymagają zgody Zamawiającego. 4.6. W ramach wykonywanej usługi wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zestawy obiadowe w stanie gotowym do spożycia, własnym środkiem transportu, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przywożonych posiłków, do siedziby Zamawiającego lub w jednorazowych opakowaniach pod wskazany adres na terenie miasta Świdnika przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, (oprócz dni świątecznych). 4.7. Ilość dostarczanych posiłków może być mniejsza niż określona w zamówieniu. Dostawca zobowiązany jest o godzinie 10-tej do kontaktu z Zamawiającym w celu uzyskania informacji ile zestawów obiadowych ma dostarczyć w danym dniu do Zamawiającego. 4.8. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Dostawcy. 4.9. Termin realizacji - od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach