Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup urządzeń wielofunkcyjnych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 36 kpl. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ obejmujący wszystkie wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Urządzenia wielofunkcyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia były jednakowe i pochodziły od tego samego producenta. 6. Dostarczone urządzenia będą objęte przez Wykonawcę co najmniej 24-miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania protokołu odbioru), zgodnie z rozdz. V Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Koszt świadczenia usług gwarancyjnych i serwisu należy wkalkulować w cenę przedmiotu zamówienia. Zakupiony sprzęt może być użytkowany w każdym obiekcie Straży Granicznej na terenie Polski. Aktualny wykaz obiektów SG jest dostępny na stronie internetowej: https://www.strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/struktura-sg. 8. Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielania zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej (w tym m.in. w OPZ oraz w projekcie umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wielkoformatowych zestawów powielająco drukujących i ploterów
Dodano: 2024-07-08 - Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2024-04-19 - Zakup kolorowych wysokonakładowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-13 - Zakup kolorowych wysokonakładowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-11-16 - „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa do siedziby Zamawiającego zestawu do wydruków 3D w technologii SLS – 1 kpl.
Dodano: 2023-08-22 - Zakup urządzeń drukujących i skanujących
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa drukarek do nanoszenia trwałych nadruków na szkiełka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW
Dodano: 2021-03-05 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2021-01-15 - ZP/CZD/0198/20 DOSTAWA LICENCJI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, CZYTNIKÓW KODÓW, DRUKAREK – 9 pakietów w ramach projektu Centrum Wsparcia Pediatrycznego Badań Klinicznych (CWpediBK)
Dodano: 2020-12-22