Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 121 866 , fax. 486 121 381
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sienkiewicza 29
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 486 121 866, fax. 486 121 381
REGON: 67014001500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach: zadanie nr 1: Kardiomonitor z defibrylatorem – 8 zestawów, zadanie nr 2: Aparat EKG z przesyłaniem danych – 3szt., zadanie nr 3: Respirator medyczny – 1szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup 8 zestawów: kardiomonitor z defibrylatorem (część I: zadanie nr 1), zakup aparatów EKG z przesyłaniem danych w ilości 3szt. (część II: zadanie nr 2) i zakup respiratora medycznego w ilości 1szt. (część III: zadanie nr 3). W zakresie objętym postępowaniem wykonawca sprzedaje i dostarczy zamawiającemu przedmiot zamówienia, wraz z dokonaniem jego montażu, instalacji i uruchomienia oraz przeszkoli personel zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Zakup jest realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach” finansowanego z dotacji pochodzącej z budżetu państwa (80%) i budżetu powiatu radomskiego oraz środków własnych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z jego realizacją określają załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ – Zestawienie parametrów technicznych – Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadań) oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY OKREŚLONYCH WYMAGAŃ 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 5 SIWZ, c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy określonych wymagań: a) Oświadczenie wskazane w treści FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Opisy/ fotografie/ rysunki oraz inne podobne materiały typu: karta produktowa/ techniczna, katalog/folder – zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, który potwierdzać będzie wymagane i dopuszczone przez zamawiającego w toku postępowania parametry techniczno-użytkowe sprzętu. Ich autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę. c) Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym – tj. dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom przewidzianym dla wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania i spełnia wymagania jakościowe, tj: oznakowanie CE/ deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inny dokument – zaświadczenie/ certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.2 a), b) i c) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Dokumenty/ oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Gdy wykonawca składa ofertę w formie papierowej - oświadczenia składane są w oryginale a dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w postaci papierowej następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia własnoręcznym podpisem. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt.8) wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej. INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2.1 – 2.3 do SIWZ – Zestawienie parametrów technicznych – Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry – odpowiednio do części/ zadań, których dotyczy oferta. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. • W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ. .................................................................................................................................................................................... O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, zamawiający obligatoryjnie wyklucza wykonawcę z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Pzp; podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.5 Pzp: Tak – na podstawie art.24 ust.5 pkt.1. b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 2 aparatów OCT na potrzeby poradni okulistycznych SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2024-07-22 - Dostawa aparatu USG ginekologicznego
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa odczynników
Dodano: 2024-07-01 - Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
Dodano: 2024-06-27 - Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup urządzenia do mechanicznej, rotacyjnej aterektomii tętnic
Dodano: 2024-06-20 - ZP/CZD/082/24 DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ EKSTRAKCJI KWASÓW NUKLEINOWYCH
Dodano: 2024-06-06 - Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Otolaryngologicznego na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16