Przetargi.pl
Zakup urządzeń placu zabaw z montażem w ramach projektu „Wspieramy rozwój edukacji przedszkolnej w Krobi” oraz w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi ”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń placu zabaw z montażem w ramach projektu „Wspieramy rozwój edukacji przedszkolnej w Krobi” oraz w ramach projektu „Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW – ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw przy Oddziale Przedszkola Samorządowego w Krobi w związku z realizacją projektu „Wspieramy rozwój edukacji przedszkolnej w Krobi”, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Edukacja przedszkolna RPWP.08.01.01-30-0051/18. Wykaz urządzeń: ŚCIANKA WSPINACZKOWA – 1 SZTUKA, ZESTAW WIELOFUNKCYJNY – 1 sztuka, PIASKOWNICA ZAMYKANA – 1 SZTUKA Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Dostawa materiałów, urządzeń wraz z rozładunkiem i montażem na wskazanym przez zamawiającego miejscu na koszt realizującego zadanie. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy i montażu urządzeń przynajmniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem prac montażowych. Wykonawca dostarczone urządzenia zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie oraz muszą posiadać niezbędne atesty/certyfikaty zgodne z przepisami i normami. Montaż urządzeń zostanie wykonany zgodnie z zachowaniem strefy bezpieczeństwa między nimi. Nawierzchnia: nawierzchnia jest przygotowana z piasku zagęszczonego grubości minimum 30 cm, (po usunięciu warstwy humusu), piasek płukany, frakcja 0-2 mm, kolor biały. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ II WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW – ŻŁOBEK Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw przy Żłobku Gminnym w związku z realizacją projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6: Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Wykaz urządzeń: 1. Bujak czteroosobowy sprężynowiec, np. „STRZAŁKA” – 1 sztuka 2. Kosz na śmieci – 1 sztuka 3. DOMEK Z LICZYDŁEM – 1 sztuka 4. HUŚTAWKA Z SIEDZISKAMI POTRÓJNA – 1 sztuka 5. ŁUK LINOWY – 1 sztuka 6. REGULAMIN – 1 sztuka 7. ŁAWKA Z OPARCIEM – 1 sztuka Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Dostawa materiałów, urządzeń wraz z rozładunkiem i montażem na wskazanym przez zamawiającego miejscu na koszt realizującego zadanie. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy i montażu urządzeń przynajmniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem prac montażowych. Wykonawca dostarczone urządzenia zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie oraz muszą posiadać niezbędne atesty/certyfikaty zgodne z przepisami i normami. Montaż urządzeń zostanie wykonany zgodnie z zachowaniem strefy bezpieczeństwa między nimi. Nawierzchnia: nawierzchnia jest przygotowana z piasku zagęszczonego grubości minimum 30 cm, (po usunięciu warstwy humusu), piasek płukany, frakcja 0-2 mm, kolor biały. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ III URZĄDZENIA PRZENOŚNE O CHARAKTERZE ZABAWOWYM – ŻŁOBEK Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń przenośnych o charakterze zabawowym w związku z realizacją projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6: Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 CPV 37520000-9 Zabawki Wykaz urządzeń: 1. Zestaw modułowy, przenośny – 1 sztuka 2. Domek, przenośny – 1 sztuka Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Dostawa urządzeń wraz z rozładunkiem na wskazanym przez zamawiającego miejscu na koszt realizującego zadanie. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy urządzeń przynajmniej jeden dzień roboczy wcześniej. Wszystkie urządzenia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie oraz muszą posiadać niezbędne atesty/certyfikaty zgodne z przepisami i normami. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie. Przedmiot zamówienia musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Oświadczenie RODO – ( I część – załącznik nr 8; II i III część- załącznik nr 9)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach