Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 633-97-90 w 33
REGON: 00027750000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup urządzeń monitorujących mikroklimat w pomieszczeniach Muzeum Sztuki w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Elektroniczne urządzenia monitorujące mikroklimat w pomieszczeniach magazynowych i salach ekspozycyjnych w obiektach Muzeum - Urządzenia pomiarowe temperatury i wilgotności w ilości 20 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się w niesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (PZP) i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. - wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 6.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w tym w szczególności Zamawiający wymaga : 6.2.A. doświadczenia w realizowaniu zamówień podobnych do przedmiotowego, tzn. wykazania, iż w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto każdy, podobną zakresem rzeczowym do dostawy przewidywanej w niniejszym zamówieniu. opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Podane warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 u.Pzp. 7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 7.3. Jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia objętego niniejszym postępowaniem innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia ich potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7.4. Informacja na temat doświadczenia w sprzedaży, dostawie, wraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie, przy czym wykonawca ma obowiązek jednoznacznie wykazać, iż spełnia warunek podmiotowy określony w pkt 6.2A SIWZ. 7.5. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłatami do ZUS i Urz. Skarbowego. WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców oraz towarów zagranicznych zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, - w brzmieniu po zmianach opublikowanych w Dz. Ustaw z 2008r Nr 188 pozycja 1155 z późniejszymi zmianami; Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym wykonawca, jako jedna osoba lub łącznie dwie osoby, poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów załączanych do oferty składając podpis i datę dokonania poświadczenia. Złożenie podpisu skróconego tzw. parafy często niemożliwej do zidentyfikowania jest dopuszczalne tylko wraz z pieczątką imienną wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- W4/2014/2a Dostawa, montaż i uruchomienie Przyrząd do pomiaru przenikalności dielektrycznej oraz tangensa kąta strat dielektrycznych tworzyw sztucznych w zakresie częstotliwości mikrofalowych na potrzeby Katedry Materiałoznawstwa Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej K-48 Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej .
Dodano: 2014-11-27 - W4 2014 02Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, montaż i uruchomienie - Przyrząd do pomiaru przenikalności dielektrycznej oraz tangensa kąta strat dielektrycznych tworzyw sztucznych w zakresie częstotliwości mikrofalowych na potrzeby Katedry Materiałoznawstwa Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej K-48 Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej .
Dodano: 2014-10-16 - 38/W3/D/2012
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa neutralizatora ładunku elektrostatycznego.
Dodano: 2012-08-02 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych.
Dodano: 2012-07-11 - Dostawa stanowiska do pomiaru sił szlifowania
Dodano: 2010-10-06