Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6328424 , fax. 042 6328425
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi
ul. Solna 14 14
91-423 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6328424, fax. 042 6328425
REGON: 47056940500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbg.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna - zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch (2) fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick-up dla Wojewódzkiego Biura Geodezji w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick-up dla Wojewódzkiego Biura Geodezji w Łodzi. Parametry określające przedmiot zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341133005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Pzp, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, potwierdzający jego aktualność przez organ wydający w wymaganym terminie. 2. Oświadczenia zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp,: - spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 oraz - nie wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11, ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr.153, poz. 1503- tekst jednolity). a. Powyższe dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b. W przypadku, jeżeli wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt 1,2 winni złożyć wszyscy konsorcjanci. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem konsorcjum. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, która winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbg.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa quadów z przyczepą - 9 szt
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa samochodów z napędem 4x4 do Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR z podziałem na 2 części (I -II)
Dodano: 2014-03-31 - Dostawa 9 szt. samochodów z napędem 4x4 do Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2013-11-25 - Kupno samochodu dostawczego-terenowego na potrzeby Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (ul. Sanitariuszek nr 70/72).
Dodano: 2010-12-20