Przetargi.pl
Zakup urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, pl. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-655256980; 0-655256983 , fax. 0655256979
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    pl. Kościuszki 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-655256980; 0-655256983, fax. 0655256979
    REGON: 41110351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 7 szt. urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem 2. Parametry techniczne radarowego wyświetlacza prędkości: • Radarowy wyświetlacz prędkości zasilany solarnie wraz dostawą oraz montażem na terenie powiatu leszczyńskiego. Urządzenie dokonuje pomiaru prędkości jadących pojazdów i w czytelny sposób wyświetla jej wartość. Urządzenie posiada regulowany próg prędkości. Podczas jazdy w zakresie progu wyświetlacz prędkości świeci w zielonym kolorze oraz zostaje wyświetlony zielonym kolorem komunikat DZIĘKUJĘ, przekroczenie progu sygnalizowane jest zmianą koloru wyświetlacza prędkości z zielonego na czerwony oraz wyświetlającym się czerwonym napisem ZWOLNIJ. Dodatkowo można wyświetlać również komunikaty w postaci buźki uśmiechniętej i buźki smutnej. 3. Zamawiający wskaże miejsce dostawy i montażu 7 szt. radarowych wyświetlaczy prędkości na terenie powiatu leszczyńskiego 4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 (zamówienie dodatkowe). 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o kt6rych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne". W związku z tym dopuszcza się ujęcie w składanej ofercie przetargowej innych materiałów niż podane w załączniku nr 5 do SIWZ (parametry techniczne przedmiotu zamówienia), pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 5. pkt. 2. lit. a) SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 pkt 8 niniejszej SIWZ). 2) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (Załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach