Przetargi.pl
Zakup samochodów służbowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8416091 , fax. 61 8411551
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12
    60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8416091, fax. 61 8411551
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodów służbowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pojazdów silnikowych (pojazdów samochodowych) na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, przy czym: 1) Część nr I – zakup wraz z dostawą 1 szt. fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego w 2020 r. samochodu osobowo-ciężarowego (2+1) typu furgon, spełniającego warunek dopuszczenia do ruchu drogowego; 2) Część nr II – zakup wraz z dostawą 1 szt. fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego w 2020 r. samochodu osobowego, o nadwoziu kombi, spełniającego warunek dopuszczenia do ruchu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: - dla Części nr I - Załącznik nr 1 do SIWZ, - dla Części nr II - Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa jednorazowa. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia regulują zapisy umowne, przy czym: - dla Części nr I - Załącznik nr 9 do SIWZ, - dla Części nr II - Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: 1) Pełnomocnictwo, jeżeli informacje dotyczące upoważnionych osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie pisemnej – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 2) Pełnomocnictwo dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w formie pisemnej – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2. Sposób postępowania w przypadku procedury sanacyjnej - samooczyszczenie: 1) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; 2) W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia stosownej informacji w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, a następnie, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, do złożenia dowodów, o których mowa powyżej – w ppkt. 1, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w wezwaniu; 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna przedstawione dowody, o których mowa w ppkt. 1, za wystarczające.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach