Przetargi.pl
Zakup trzech używanych samochodów pożarniczych powyżej 3,5 tony.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-520 Obrzycko, ul. Rynek 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2913065 , fax. 061 2913072
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 19 19
    64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2913065, fax. 061 2913072
    REGON: 00053864000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup trzech używanych samochodów pożarniczych powyżej 3,5 tony.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest Zakup trzech samochodów pożarniczych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, o nstępujących parametrach: 1.samochody sprawne techniczne, bezwypadkowe, 2.rok produkcji: nie starsze niż 1982 rok, 3.silnik wysokoprężny, moc silnika min 85 KM, napęd 4x2 (dwa samochody) i 4x4 (1 samochód) 4.samochody muszą posiadać kabinę- 6-osobową (1 samochód), pozostałe 2-9-osobową, 5.autopompa o wydajności nie mniejszej niż 800 litrów przy ciśnieniu 8 bar, 6.zbiornik na wodę nie mniejszy niż 900 litów (2 samochody) i niż 2500 litrów (1samochód), wykonane ze stali nierdzewnej, 7.Wymiary samochodów nie większe niż: 6150x2200x2750, 6600x2200x2730, 7350x2500x3050 8.samochody muszą posiadać maszt pneumatyczny wysuf min 3,5 m z dwoma najaśnicami 2x500 W oraz manipulator sygnałów dźwiękowych typu ZURA z możliwością miksowania dźwięków, 9.Pojazdy powinne posiadać reflektor pogorzeliskowy, 10.samochód o wymiarach 7350x2500x3050 wyposażony linię szybkiego natarcia o długości 60 m, 11.Samochody importowane muszą posiadać komplet dokumentów do rejstracji w wydziale komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą skutecznie ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art.22 ustawy, b)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy i zawarte w SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy o Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 5.składa jedną ofertę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert],

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrzycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach