Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-520 Obrzycko, ul. Rynek 19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2913065 , fax. 061 2913072
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Rynek 19 19
64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
tel. 061 2913065, fax. 061 2913072
REGON: 00053864000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup trzech używanych samochodów pożarniczych powyżej 3,5 tony. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest Zakup trzech samochodów pożarniczych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, o nstępujących parametrach: 1.samochody sprawne techniczne, bezwypadkowe, 2.rok produkcji: nie starsze niż 1982 rok, 3.silnik wysokoprężny, moc silnika min 85 KM, napęd 4x2 (dwa samochody) i 4x4 (1 samochód) 4.samochody muszą posiadać kabinę- 6-osobową (1 samochód), pozostałe 2-9-osobową, 5.autopompa o wydajności nie mniejszej niż 800 litrów przy ciśnieniu 8 bar, 6.zbiornik na wodę nie mniejszy niż 900 litów (2 samochody) i niż 2500 litrów (1samochód), wykonane ze stali nierdzewnej, 7.Wymiary samochodów nie większe niż: 6150x2200x2750, 6600x2200x2730, 7350x2500x3050 8.samochody muszą posiadać maszt pneumatyczny wysuf min 3,5 m z dwoma najaśnicami 2x500 W oraz manipulator sygnałów dźwiękowych typu ZURA z możliwością miksowania dźwięków, 9.Pojazdy powinne posiadać reflektor pogorzeliskowy, 10.samochód o wymiarach 7350x2500x3050 wyposażony linię szybkiego natarcia o długości 60 m, 11.Samochody importowane muszą posiadać komplet dokumentów do rejstracji w wydziale komunikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą skutecznie ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art.22 ustawy, b)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy i zawarte w SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy o Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 5.składa jedną ofertę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert],
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrzycko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa samochodu pożarniczego
Dodano: 2016-06-07 - Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (GBA) dla jednostki OSP Lipia Góra
Dodano: 2016-03-15 - Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 EURO zgodnie art.11 ust.8 w związku z art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 2013.08.09, Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) na dostawę używanego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Ślesinie. Nr sprawy ZP/2/OSP/2015
Dodano: 2015-12-14 - Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Międzychód poprzez zakup średniego samochodu pożarniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Łowyń.
Dodano: 2015-11-18 - Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Zakrzewo
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa mikrobusa
Dodano: 2015-11-10 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Kórniku
Dodano: 2015-10-28 - Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Międzychód poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Łowyń.
Dodano: 2015-10-28 - Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Międzychód poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Łowyń.
Dodano: 2015-10-19 - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lubosz wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-10-16