Przetargi.pl
Zakup tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek.

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 00064175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek, szczegółowo wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ .Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek komputerowych i kopiarek do Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze Al. Wojska Polskiego nr 56, 58-500 Jelenia Góra oraz do następujących Sądów Rejonowych: a/ Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim, ul. Jaśkiewicza 12, b/ Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Al. Wojska Polskiego 36, c/ Sądu Rejonowego w Lubaniu, Pl. 3-go Maja 12. Asortyment i ilość materiałów eksploatacyjnych określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych, pod warunkiem, że spełniają parametry techniczne takie jak oryginalne i nie będą powodowały uszkodzeń sprzętu kopiującego i drukującego. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny, był chroniony gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia urządzeń kopiujących lub drukujących spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego. Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jak również nie mogą uszkadzać takiego sprzętu. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Wykonawca nie może dostarczyć innego produktu niż ten, który został zaoferowany w ofercie przetargowej. Oferowane materiały eksploatacyjne zostały wyprodukowane w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dostawą. Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia dostarczenia go do wskazanych siedzib Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach równoważnych wypisane były wszystkie typy drukarek i kopiarek, z którymi materiały eksploatacyjne są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. W ofercie można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających materiałom opisanym w SIWZ.Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczony towar. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ oraz: a.fabrycznie nowy, nieregenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi; b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania; c.którego wydajność (ilość uzyskanych kopii) jest zgodna z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu; d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; e.który nie ogranicza pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zbiorników z tuszem lub tonerem. W przypadku, kiedy produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces wydruku i zużycie tuszu/tonera produkt równoważny winien posiadać analogiczny element; f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej; g.w którym wszystkie części są nowe;h. w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Z przedstawionych informacji w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego oraz: a. nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; b. jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; c.posiada znak firmowy producenta; d.posiada etykiety identyfikujące dany produkt, w szczególności określające do jakiego typu/modelu urządzenia jest przeznaczony. 16. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, protokół badań na wydajność wg norm ISO: - SO/IEC 19752 - do określenia wydajności wkładów z tonerem monochromatycznym; ISO/IEC 19978 - do określenia wydajności wkładów z tonerem kolorowym; ISO/IEC 24711 - do określenia wydajności atramentowych wkładów drukujących; certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano raporty jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025. Raporty powinny potwierdzać przeprowadzenie badania i spełnienie wymogów w zakresie wydajności oraz kompatybilności we wszystkich urządzeniach, w których producent przewiduje zastosowanie tego samego materiału. W przypadku składania oferty z równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, na każdą pozycję oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych (zamienników), certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydany przez jednostki posiadające status „notyfikowanej jednostki certyfikującej/kontrolującej" na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r., o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2019 r. poz. 155 t. j.).. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad w dostarczanym asortymencie lub stwierdzeniu, że dostarczony asortyment nie nadaje się do użytku, tzn. nie spełnia swojej funkcji, a jeżeli po zgodnym z jego przeznaczeniem użytkowaniu, dostarczony asortyment ulegnie uszkodzeniu, (np. z powodu niskiej jakości produktu) Zamawiający spisze protokół reklamacyjny oraz przekaże wraz z protokołem do Wykonawcy wadliwy towar i zażąda wymiany na nowy, wolny od wad. Wykonawca jest zobowiązany w określonym terminie wymienić go na wolny od wad. Zamawiający nie dopuszcza materiałów regenerowanych, tj. materiałów, które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący, na skutego czego używany już produkt został przywrócony do funkcjonalności. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Łączna kwota wadium wynosi: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 5 lipca 2019 r. godzina 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG 2502/ZP-3/2019 Zakup tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek.Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju Głównej Księgowej zamawiającego. Pokój znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (I piętro) nr 109 ,osoba pełniąca obowiązki Głównej Księgowej jest dostępna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 Ustawy. termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji, wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ. wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer OG 2502/ZP-3/2019 o udzielenie zamówienia na realizację zadania: Zakup tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek. Zgodnie z art. 46 ust. 1 Ustawy zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy,, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 Ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych dostaw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach