Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 56
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6415 148
- Data zamieszczenia: 2024-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
Al. Wojska Polskiego 56
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6415 148
REGON: 000641756 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 56; 58-500 Jelenia Góra. (Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego – pomieszczenie magazynowe w piwnicy).2) Część 2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36; 58-400 Kamienna Góra. (Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego – pomieszczenie nr 17 – I Piętro).3) Część 3. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza nr 12; 59-600 Lwówek Śląski. (Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego – pomieszczenie 05 - piwnica)Część 4. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Plac 3 Maja nr 12; 59-800 Lubań. (Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego – pomieszczenie nr 4- parter). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a) Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :a) Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę. W przypadku posiadania polisy w innej walucie Zamawiający przeliczy jej wartość na złote po kursie NBP z dnia składania ofert.4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie w realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie umowy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę.UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, dwie umowy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2024-03-20 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-12-29 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2022-12-29 - Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT4
Dodano: 2022-12-15 - Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT3
Dodano: 2022-11-25 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-11-08 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-09-26 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-24 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-21