Przetargi.pl
Zakup tłucznia

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup tłucznia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (według potrzeb określonych przez Zamawiającego) dostawa kruszywa łamanego kamiennego o frakcji 0 ÷ 31 zwanego w dalszej części SIWZ „tłuczniem” wraz z transportem i rozładunkiem. 2. Tłuczeń, o którym mowa w ust. 1 musi odpowiadać normie PN – EN -13043 Kruszywa mineralne – kruszywa łamanego do nawierzchni drogowych (np. kruszywo dolomitowe, kwarcytowe, granitowe itp.) lub normie PN – EN -13242+A1 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania kruszywa pochodzenia wapiennego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do transportu i rozładunku dostarczonej partii tłucznia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego (fragment naprawianego pasa drogowego w granicach administracyjnych powiatu zgierskiego – wykaz dróg objętych realizacją zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). Transport tłucznia może odbywać się dowolnym samochodem dostawczym. Zamawiający zastrzega, że jednorazowa dostawa tłucznia nie przekroczy 100 Mg i nie będzie mniejsza niż 10 Mg 4. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY CZĘŚCIOWEJ - Każdorazowo termin realizacji dostawy częściowej nie może przekroczyć od 2 do 4 dni roboczych liczonych od dnia przesłania przez Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną) pisemnego zapotrzebowania specyfikującego wymagany tonaż oraz miejsce dostawy i rozładunku. Dostawy tłucznia muszą być realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do godz. 15.00 w dni robocze i być każdorazowo poprzedzone pisemnym zgłoszeniem Wykonawcy poświadczającym gotowość realizacji dostawy ze wskazaniem daty i godziny dostawy, przesłanym Zamawiającemu drogą elektroniczną lub faksem nie później niż na 24 godziny przed planowaną dostawą. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY CZĘŚCIOWEJ (TD) - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Do każdej partii dostarczanego tłucznia Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument specyfikujący rodzaj i ciężar dostarczanego tłucznia oraz deklaracje właściwości użytkowych. 6. Każdorazowo odbioru dostarczonego tłucznia dokona przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór dostawy polegać będzie na sprawdzeniu dokumentów dostawy, o których mowa w ust. 5. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli wybranych jednostek transportowych pod względem zgodności faktycznego stanu tonażu dostarczonego tłucznia z deklarowanym w dokumentach dostawy, poprzez przekierowanie ich do wyznaczonego przez Zamawiającego punktu ważenia pojazdów. Ewentualny koszt ważenia ponosić będzie Zamawiający. 7. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub dostarczenia tłucznia o parametrach innych niż określone w ust. 1 i ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia braków ilościowych lub wymiany tłucznia na zgodnyz minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w dniu dostawy i na koszt własny Wykonawcy. 8. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 Mg tłucznia, wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie zrealizowanego przez Wykonawcę zakresu dostaw. Wynagrodzenie to będzie mieć charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 6 miesięcznego okresu gwarancji jakości na całość dostarczonego tłucznia. Okres gwarancji rozpoczyna się następnego dnia po odbiorze ostatecznym bez uwag ostatniej partii dostawy. podwykonawcy 10. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy; 11. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty wymienione poniżej wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach