Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
Sadowa 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. +48422888100, fax. +48427190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP MASY NA ZIMNO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (według potrzeb określonych przez Zamawiającego) dostawa masy na zimno tj. mieszanki mineralno – asfaltowej zwanej w dalszej części SIWZ „masą”, z przeznaczeniem do łatania ubytków w nawierzchniach jezdni, o kategorii ruchu KR-1 i KR - 2 wraz z transportem i rozładunkiem. 2. Masa, o której mowa w ust. 1 musi spełniać następujące wymagania: 1) być wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm; 2) lepiszcze modyfikowane; 3) zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %; 4) zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25%; 5) mieć możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach; 6) mieć możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją; 7) mieć możliwość przechowywania przez okres min. 6 miesięcy liczony od dnia dostarczenia Zamawiającemu. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do transportu i rozładunku dostarczonej partii masy w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego (w granicach administracyjnych powiatu zgierskiego). Transport masy może odbywać się dowolnym samochodem dostawczym o ładowności właściwej dla danej partii masy wyposażonym w hds. Jeżeli Wykonawca nie będzie dysponował samochodem dostawczym wyposażonym w hds zobowiązany jest dokonać rozładunku dostarczonej masy z użyciem równoważnego mechanicznego środka wyładowczego. Dostarczona masa musi być pakowana w szczelne worki o pojemności do 25 kg, każdy. Odpowiedzialność za prawidłowe zabezpieczenie opakowań masy przed uszkodzeniem w trakcie transportu i rozładunku ponosić będzie Wykonawca. Zamawiający zastrzega, że jednorazowa dostawa masy nie przekroczy 20 Mg i nie będzie mniejsza niż 10 Mg. 4. Każde opakowanie masy musi zawierać następujące dane: nazwę wyrobu, nazwę producenta, masę netto, datę produkcji i datę przydatności do stosowania, warunki magazynowania, zalecenia BHP i zalecenia zgodne z atestem; informację, że wyrób został wyprodukowany w oparciu np. o aprobatę techniczną lub atest zgodny z normami. 5. Każdorazowo termin realizacji dostawy częściowej nie może przekroczyć od 2 do 4 dni roboczych liczonych od dnia przesłania przez Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną) pisemnego zapotrzebowania specyfikującego wymagany tonaż oraz miejsce dostawy i rozładunku. Dostawy masy muszą być realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do godz. 15.00 w dni robocze i być każdorazowo poprzedzone pisemnym zgłoszeniem Wykonawcy poświadczającym gotowość realizacji dostawy ze wskazaniem daty i godziny dostawy, przesłanym Zamawiającemu drogą elektroniczną lub faksem nie później niż na 24 godziny przed planowaną dostawą. 6. Do każdej partii dostarczanej masy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć krajową deklarację zgodności z aprobatą techniczną, zgodną z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r. 1966) dla systemu ZKP (zakładowa kontrola produkcyjna). 7. Każdorazowo odbioru dostarczonej masy dokona przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór dostawy polegać będzie na przeliczeniu ilości dostarczonych worków o ciężarze ustalonym w ust. 3 i porównaniu zgodności ilościowej dostawy ze złożonym zapotrzebowaniem oraz sprawdzeniu każdego opakowania pod względem zgodności sposobu znakowania opakowań. 8. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub dostarczenia masy o parametrach innych niż określone w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia braków ilościowych lub wymiany masy na zgodną z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w dniu dostawy i na koszt własny Wykonawcy. 9. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 Mg masy, wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie zrealizowanego przez Wykonawcę zakresu dostaw. Wynagrodzenie to będzie mieć charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 6 miesięcznego okresu gwarancji jakości na całość dostarczonej masy. Każdorazowo okres gwarancji rozpocznie swój bieg od dnia następnego po odbiorze bez uwag przez Zamawiającego, danej partii zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy. d) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 2) Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dotyczą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia (w terminie nie krótszym niż 5 dni od otrzymania przedmiotowego wezwania) wykazu sprzętu, którym będzie pozostawał w dyspozycji Wykonawcy w zakresie minimalnego poziomu zdolności technicznych, o którym mowa w dziale V ust. 2 pkt 3 SIWZ, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
Dodano: 2023-05-29 - Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2021 i 2022 roku
Dodano: 2021-03-02 - Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2021 i 2022 roku
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
Dodano: 2020-05-04 - Zakup tłucznia
Dodano: 2020-03-04 - Zakup tłucznia
Dodano: 2019-04-04 - Dostawa masy mineralno – asfaltowej remontowej dla ruchu średniego do wbudowywania na gorąco oraz dostawa emulsji asfaltowej.
Dodano: 2019-02-26 - Zakup tłucznia
Dodano: 2019-02-14 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
Dodano: 2019-01-24 - Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej
Dodano: 2018-02-14