Przetargi.pl
Zakup taboru autobusowego w podziale na 3 części

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup taboru autobusowego w podziale na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup taboru autobusowego w podziale na 3 części: W zakresie części I zamówienia (zadania I) – Zakup 8 niskoemisyjnych, niskopodłogowych autobusów zasilanych olejem napędowym klasy maxi. W zakresie części II zamówienia (zadania II) - zakup 2 niskoemisyjnych, niskopodłogowych autobusów zasilanych olejem napędowym klasy midi. W zakresie części III zamówienia (zadania III) - Zakup 2 niskoemisyjnych, niskopodłogowych autobusów zasilanych olejem napędowym klasy mini. Zakup współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 4 – „Regionalna Polityka energetyczna” Działanie 4.5 - „Niskoemisyjny transport miejski” Poddziałanie 4.5.1 - „Niskoemisyjny transport miejski – ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla Części I Zadania I: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Dla Części II Zadania II: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 3) Dla Części III Zadania III: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 24.04.2018 r. do godz. 09:50. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1) Formularz oferty - wypełniony i podpisany w zakresie każdej części zamówienia na którą Wykonawcaskłada ofertę i sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienialub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacjiinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymizasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunekłączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żądaprzedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają wszczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 2.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzającego upoważnienie do podpisania oferty – wprzypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty lub załączonych do niejdokumentów (pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodnośćz oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ofertynależy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach