Przetargi.pl
Zakup taboru autobusowego - 2 autobusy klasy Mini

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup taboru autobusowego - 2 autobusy klasy Mini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup 2 niskoemisyjnych, autobusów klasy mini zasilanych olejem napędowym. Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych klasy MINI o długości 7 000 – 8 000 mm, wyposażonych w silniki zasilane olejem napędowym spełniające normy emisji spalin Euro 6. Minimalna pojemność jednego autobusu: 35 osób. 1. Zakres dostawy obejmuje dostawę każdego z w/w autobusów wraz z wyposażeniem elektronicznym(dedykowanymi urządzeniami i systemami) oraz wyposażeniem dodatkowym, w tym między innymi rampą uchylną, stanowiskiem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, komputerem pokładowym systemu informacji, tablicami zewnętrznymi i wewnętrznymi, systemem automatycznej głosowej informacji o trasie,urządzeniami kasującymi bilety, automatami biletowymi, systemem nagłośnienia, monitoringu wizyjnego,systemem emisji komunikatów, radiotelefonem, systemem liczenia pasażerów, systemem lokalizacji. 2. Autobusy muszą odpowiadać warunkom technicznym zawartym w Rozporządzeniu Ministra Transportu Gospodarki Morskiej, posiadające homologację. Konstrukcja pojazdów i zastosowane rozwiązania mają zagwarantować co najmniej 10 lat eksploatacji. Zastosowane rozwiązania techniczne muszą być sprawdzone,produkowane seryjnie, a ich niezawodność musi być potwierdzona w kilkuletniej eksploatacji. Pojazdy muszą być produkowane seryjnie, tzn. muszą znajdować się w bieżącej ofercie sprzedaży. Autobusy mają być produkowane z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki i wiedzy warsztatowej zapewniającej bezawaryjną pracę przy minimalnym nakładzie robót utrzymania bieżącego. Materiały wykorzystywane do produkcji autobusów muszą być dopuszczone do stosowania w działalności gospodarczej na terenie UE.Konstrukcja autobusów oraz wszystkie inne elementy mają być wykonane z materiałów nierdzewiejących lub trudnordzewiejących. Wszystkie autobusy mają być identyczne pod względem parametrów technicznych i kompletacji oraz w zakresie zagospodarowania i wyposażenia przestrzeni pasażerskiej. 3.Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy charakteryzowały się maksymalnym poziomem emisji spalin(wg testu WHTC) nie większym niż: - emisja tlenku węgla CO – 4,0 g/kWh - emisja węglowodorów THC – 0,16 g/kWh - emisja tlenków azotu NOx – 0,46 g/kWh - emisja cząstek stałych PM - 0,01 g/kWh Oferowane autobusy muszą charakteryzować się poziomem emisji dwutlenku węgla CO2 nie większym niż 650g/km. Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy charakteryzowały się zużyciem energii w okresie pełnego cyklu użytkowania i warunkach testu SORT-2 opracowanego przez International Association of Public Transport(UITP) w ilości nie większej niż 7 200 000 MJ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ –wymagania techniczne dla autobusu miejskiego MINI o długości od 7 m do 8 m. 5. Zamawiający wymaga, aby każdy z pojazdów oraz każdy biletomat były objęte gwarancją liczoną od dnia podpisania przez Strony protokołu końcowego odbioru o długości: - gwarancja całopojazdowa z wyłączeniem silnika, zewnętrznej powłoki lakierniczej, perforacji nadwozia,biletomatu: co najmniej 36 miesięcy. Uwaga. Długość gwarancji całopojazdowej z wyłączeniem silnika, zewnętrznej powłoki lakierniczej, perforacji nadwozia, biletomatu jest jednym z podkryteriów oceny ofert. - gwarancja na silnik: 48 miesięcy, - gwarancja na zewnętrzną powłokę lakierniczą: 84 miesiące, - gwarancja na perforację nadwozia: 120 miesięcy, - gwarancja na biletomat: 60 miesięcy. 6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na swój koszt i ryzyko na warunkach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu autoryzacji na wykonywanie prac obsługowo-naprawczych zgodnie z warunkami wskazanymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić personel Zamawiającego na warunkach i w zakresie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 9. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w tym koszty transportu i ubezpieczenia. 10. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony Zamawiającemu pod wskazany poniżej adres32-02Wieliczka ul. Jedynaka 30 będący siedzibą ZGK w Wieliczce Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 02.10.2018 r. do godz. 09:50. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art.24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 - 8 uPzp. 2. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (zwany dalej JEDZ, jednolitym dokumentem lub ESPD) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 2.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. 2.4) Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym dokumencie odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany, sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 3. Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzającego upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty lub załączonych do niej dokumentów (pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach