Przetargi.pl
ZAKUP STANOWISKA DO INTENSYWNEJ TERAPII NOWORODKA ORAZ INKUBATORA ZAMKNIĘTEGO

Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. dr A. Jagalskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5727331 , fax. 058 5727331
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy
    ul. dr A. Jagalskiego 10 10
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 5727331, fax. 058 5727331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP STANOWISKA DO INTENSYWNEJ TERAPII NOWORODKA ORAZ INKUBATORA ZAMKNIĘTEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1. zakup stanowiska do intensywnej terapii noworodka w tym: a. inkubator otwarty b. respirator c. pulsoksymetr d. pompy infuzyjne - 4 szt. 2. zakup inkubatora zamkniętego o parametrach określonych w SIWZ. CPV: 33.15.20.00-0 (inkubatory), 44.61.12.00-3 (respiratory), 33.12.32.10-3 (urządzenia do monitorowania czynności serca), 33.19.41.10-0 (pompy infuzyjne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania (rozdział 5 pkt 1 a SIWZ), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali w sposób należyty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (tj. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na dostawę aparatury medycznej o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty w nn postępowaniu dla każdego zrealizowanego zamówienia) (rozdział 5 pkt 1b SIWZ, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości brutto złożonej oferty (rozdział 5 pkt 1c SIWZ), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdziałem 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): -dla potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - dla potwierdzenia spełnienia warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach