Przetargi.pl
Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Mikołaja Kopernika
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 667112117, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
    Mikołaja Kopernika 4
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 667112117, , fax. -
    REGON: 36855903800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrawicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego”. 2. Przedmiotowe zadanie obejmuje dwie Części (Zadania): 1) Część I - „Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Pakówce”. 2) Część II - „Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Osieku”. 3. Zamówienie obejmuje dostawę asortymentu wg rodzaju i ilości wskazanych poniżej, w zakresie poszczególnych Części. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie poszczególnych Części powinien zostać dostarczony bezpośrednio do Domu Pomocy Społecznej, którego Część dotyczy. 5. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich przepisach i normach i być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Polski. 6. Dostarczony asortyment przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy (z bieżącej produkcji), wcześniej nieużywany. 7. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który niezwłocznie rozpatrzy reklamację. 8. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiającemu przysługuje dostawa towaru wolnego od wad. 9. Szczegółowy opis zamówienia zawiera minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 10. Artykuły dostarczone powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu widoczne muszą być następujące informacje: nazwa producenta towaru, nazwa i cechy produktu, ilość sztuk w opakowaniu lub masa towaru, jeżeli towar dostarczony jest w opakowaniach zbiorczych. 11. Opakowanie winno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. 12. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zamówień oraz transport i rozładunek do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 14. Wykonawca dostarczy towar/asortyment, który będzie mieć termin przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące od daty odbioru. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawił, aktualne wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytku na terenie kraju (Polski). Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Część I (DPS Pakówka) a) Kombinezon ochronny-1164 sztuk, b) Fartuch jednorazowy-2910 sztuk, c) Rękawiczki jednorazowe-291 paczek, d) Maseczki z filtrem-2328 sztuk, e) Ochraniacze na obuwie-1164 sztuk, f) Maseczki jednorazowe-9700 sztuk. 2) Część II (DPS Osiek) a) Kombinezon ochronny-270 sztuk, b) Fartuch jednorazowy-270 sztuk, c) Rękawiczki jednorazowe-495 paczek, d) Maseczki z filtrem-270 sztuk, e) Płyn do dezynfekcji rąk 2l-135 sztuk, f) Maseczki jednorazowe-13500 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 3. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach