Przetargi.pl
Zakup środków czystości, materiałów higienicznych oraz środków do dezynfekcji dla rybnickich placówek oświatowych, z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1 – zakup podstawowych środków czystości Zadanie nr 2 – zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg itp. Zadanie nr 3 – zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych Zadanie nr 4 – zakup środków do dezynfekcji.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup środków czystości, materiałów higienicznych oraz środków do dezynfekcji dla rybnickich placówek oświatowych, z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1 – zakup podstawowych środków czystości Zadanie nr 2 – zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg itp. Zadanie nr 3 – zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych Zadanie nr 4 – zakup środków do dezynfekcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, materiałów higienicznych oraz środków do dezynfekcji dla rybnickich placówek oświatowych, z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 – zakup podstawowych środków czystości. Zadanie nr 2 – zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg itp. Zadanie nr 3 – zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych Zadanie nr 4 – zakup środków do dezynfekcji. Szczegółowy zakres zamówienia dla poszczególnych pozycji w ramach poszczególnych zadań znajduje się w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Ogólne informacje 1) Realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez Zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego e-mailem lub faksem. 2) W sprawie zleceń na zamawiane środki czystości, w imieniu Zamawiającego występują Dyrektorzy placówek oświatowych lub wyznaczeni przez nich pracownicy. Jedna placówka może złożyć maksymalnie dwa zlecenia w danym miesiącu. 3) Imienny wykaz pracowników placówek oświatowych mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek oświatowych (zgodnie z załącznikem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek. 5) Dyrektorzy lub pracownicy placówek oświatowych, o których mowa w pkt. 2 określą rodzaj poszczególnych asortymentów środków czystości w każdorazowym zamówieniu. 6) Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów. Opakowania zbiorcze, np. papieru toaletowego również powinny zawierać etykietę z parametrami dostarczonego produktu. 7) Do każdego chemicznego środka czystości muszą być dostarczone aktualne karty charakterystyki aby pracownik przyjmujący towar mógł porównać parametry wybranych środków z tymi określonymi w SIWZ. 8) W przypadku wybranych dostarczonych produktów, wskazane w SIWZ parametry (np. gęstość, lepkość) mogą zostać poddane badaniu w laboratorium chemicznym. 9) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium chemiczne, że środki poddane badaniom nie spełniają parametrów określonych w SIWZ, Wykonawca zostanie obciążony kosztami tych badań. 10) Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania parametrów papieru toaletowego oraz ręczników papierowych nie wyklucza dokonania pomiaru długości rolki oraz gramatury papieru (poprzez zważenie na wadze laboratoryjnej odpowiedniego odcinka papieru - szer. x dł. = 1 m2), ocenie podlegać będzie także łatwość oraz wytrzymałość przy wyciągania z podajnika, w przypadku niezgodności dostarczonego produktu z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany dostarczonej partii towaru. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia chemicznych środków czystości w opakowaniach o zwiększonej pojemności, w stosunku do określonej w specyfikacji (max. o 20% większe), zastrzegając, że cena artykułu nie może wzrosnąć, w stosunku do ceny określonej przez Wykonawcę w formularzu cenowym, 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wybranego asortymentu w ramach jednego zadania (np. zamiana w jednej z placówek oświatowych części ręczników kuchennych na papier toaletowy), pilnując jednocześnie aby nie zwiększyć wartości umowy. 13) W przypadku środków czystości produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu 14) Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 15) Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany. 16) Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto dla zadań 1-3, a w przypadku Zadania nr 4 w wysokości 40% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 17) W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego typu materiału nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. 18) W przypadku wystąpienia reklamacji materiałów równoważnych, których wartość wyniesie powyżej 10% wynagrodzenia umownego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. 19) W przypadku reklamacji materiału, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego, spełniającego wymogi materiału. Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywać się na podstawie faktur wystawianych odrębnie dla poszczególnych placówek (płatników faktur) za każdą dostarczoną partię materiałów na podstawie dowodu dostawy potwierdzonego przez osobę upoważnioną do odbioru dostawy i Wykonawcę. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach