Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4X4 dla OSP w Inowłodzu

Ochotnicza Straż Pożarna w Inowłodzu ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Tuwima
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 710 12 33 w. 17, 517910567 , fax. 44 710 12 33 w.19
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Inowłodzu
    Tuwima 15
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. 44 710 12 33 w. 17, 517910567, fax. 44 710 12 33 w.19
    REGON: 592277125
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.inowlodz.pl/gmina/ochotnicze-straze-pozarne/21-osp-inow%C5%82%C3%B3dz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4X4 dla OSP w Inowłodzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla OSP w Inowłodzu. 2. Pojazd musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2020. 3. Pojazd musi posiadać ważne na dzień odbioru samochodu świadectwo dopuszczenia do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej ZAŁĄCZNIKU nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PKT III.3) - III.6) 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach