Przetargi.pl
Odnowienie licencji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania.

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 12870000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie licencji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania. 2) W Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz, znajduje się pełny opis przedmiotu zamówienia. 3) Oferta musi zawierać opis oferowanego oprogramowania, przynajmniej w takim zakresie, aby w toku oceny ofert przez zamawiającego możliwe było bezpośrednie ich porównanie z parametrami wymaganymi w załączniku nr 1 specyfikacji. 4) Przez obowiązek opisu oferowanego oprogramowania, o którym mowa w ust. 4 niniejszego działu rozumiane jest podanie stosowanej przez producenta nazwy własnej (np. part number, marka, symbol) w takim zakresie, w jakim pozwoli to na ustalenie, na podstawie powszechnie dostępnych materiałów producenta (np. informacji zamieszczonej na stronach internetowych), zgodności oferowanego produktu z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia postawionymi w Załączniku nr 1 specyfikacji. Jako uzupełnienie opisu w zakresie określonym w ust. 4 niniejszego działu, uznane będą również prospekty, katalogi i inne materiały producenta opisujące oferowane oprogramowanie, jeżeli zostaną złożone wraz z ofertą. Będą one traktowane jako załączniki do oferty. 5) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 6) Pod pojęciem odnowienia licencji należy rozumieć subskrypcję na okres 36 miesięcy z zagwarantowanym dostępem do najnowszych wersji oprogramowania, dostępem do wszelkich poprawek, aktualizacji, kontakt w kwestiach technicznych i pełne wsparcie producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach