Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Piszczacu

Gmina Piszczac ogłasza przetarg

  • Adres: 21530 Piszczac, ul. Włodawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3778018 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piszczac
    ul. Włodawska 8
    21530 Piszczac, woj. lubelskie
    tel. 083 3778018 w. 33
    REGON: 3023763500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piszczac.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Piszczacu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4dla OSP w Piszczacu. Wyposażenie samochodu zgodnie z Wytycznymi Komendanta Głównego PSP standaryzacji pojazdów pożarniczych z dnia 14.04.2011 r.Pojazd musi być fabrycznie nowy i spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzewilejowanych , zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2016 rr. poz. 352 z późn. zm.)wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd musi posiadać ważne świadectwo homologacj które powinno być dostarczone w raz z samochodem.Zamawiajacy dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o równoważnych parametrach technicznych.do wymienionych w SIWZ. Wykazanie równoważności leży zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegóówy opis przemiotu zamówienia (parametrów minimalnych ) zawiera załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach