Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ REMIZO- ŚWIETLICY ADAPTOWANEJ NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU SENIOR+, realizowanej w ramach zadania: „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Bukowej, Bukowa 96, 23-400 Biłgoraj”

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ REMIZO- ŚWIETLICY ADAPTOWANEJ NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU SENIOR+, realizowanej w ramach zadania: „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Bukowej, Bukowa 96, 23-400 Biłgoraj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyposażenia do pomieszczeń remizo-świetlicy adaptowanej na potrzeby Dziennego Domu Senior + w Bukowej, realizowanej w ramach zadania: „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Bukowej, 23-400 Biłgoraj, Bukowa 96”, w ramach pięciu części: Część 1 – MEBLE Część 2 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO Część 3 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY AGD Część 4 – SPRZĘT KOMPUTEROWY Część 5 – SPRZĘT DO REHABILITACJI I MEBLE MEDYCZNE - Zakres przedmiotu zamówienia: a)dostawa przedmiotu zamówienia obejmująca załadunek, transport, rozładunek, wniesienie i rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń, b)dostarczenia Zamawiającemu wyłącznie wyrobów fabrycznie nowych, wolnych od wad, kompletnych i oryginalnie zapakowanych oraz odpowiadających normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, c)realizacji dostaw w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa, oraz ewentualnej naprawy uszkodzonych urządzeń w szczególności odbudowy nawierzchni dróg, ogrodzeń, wjazdów itp. czy wypłaty odszkodowań za zniszczenie mienia, d)uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad - Wymagany stanowiący kryterium okres gwarancji i rękojmi: od 36 m-cy do 60 m-cy - Zamawiający dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. - Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) Część 1 – MEBLE 39121200-8 Stoły 39112000-0 Krzesła 39143300-9 Meble do salonu 39254000-7 Wyroby zegarmistrzowskie b) Część nr 2 – SPRZĘTY GOSPODARSTWA DOMOWEGO 39221000-7 Sprzęt kuchenny 39713211-5 Do suszenia i prasowania 39221200-9 Zastawa stołowa 39221150-3 Termosy c) Część 3 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY – AGD 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki 39713200-5 Maszyny piorące i suszarki do ubrań 39711310-5 Elektryczne zaparzaczce do kawy 39713430-6 Odkurzacze d)Część 4 – SPRZĘT KOMPUTEROWY 32322000-6 Urządzenia multimedialne 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne 32344210-1 Sprzęt radiowy 30237450-8 Tablety graficzne 38651600-9 Kamery cyfrowe 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 38652100-1 Projektory e)Część 5– sprzęt do rehabilitacji i meble medyczne 33192000-2 Meble medyczne 33100000-1 Urządzenia medyczne UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zgodnie z zapisami SIWZ pkt 19.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości: Część 1 – MEBLE – 400 zł Część 2 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO- nd Część 3 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY AGD- nd Część 4 – SPRZĘT KOMPUTEROWY – 350 zł Część 5 – SPRZĘT DO REHABILITACJI I MEBLE MEDYCZNE – 1000 zł 19.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 19.2.1. pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Księżpolu, Nr konta bankowego 95 9614 0008 2001 0000 0606 0005  Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „ Dostawa wyposażenia do pomieszczeń remizo- świetlicy adaptowanej na potrzeby Dziennego Domu Senior+”  Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 19.2.2.1 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; 19.2.3 gwarancjach bankowych; 19.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 19.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 19.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 19.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 19.5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. zostanie wykluczony z postępowania. 19.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 19.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 19.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 19.10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 19.10.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.10.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną