Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Grójcu.

Ochotnicza Straż Pożarna w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Szpitalna 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 664 24 97
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Grójcu
    ul. Szpitalna 12 12
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 664 24 97
    REGON: 67275899500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Grójcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Grójcu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - Minimalne parametry techniczno - użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego ze zbiornikiem wodnym min. 3500 dm3 z napędem uterenowionym 4x4. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: 1. Odpowiadać cechą określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwaracji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gminagrojec.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach