Miejski Zakład Oczyszczania ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Łukasiewicza 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7762360 , fax. 022 7762360
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania
ul. Łukasiewicza 4 4
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 022 7762360, fax. 022 7762360
REGON: 01300608200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.wolomin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup spycharki gąsienicowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup spycharki gąsienicowej o masie min. 15 ton i roku produkcji nie starszym niż 1996, nowej lub będącej po remoncie kapitalnym przeprowadzonym w roku bieżącym, oraz dostawą do siedziby Zamawiającego z obowiązkiem przyjęcia przez Wykonawcę jako rozliczenia należności z tytułu sprzedaży, należącej do Zamawiającego spycharki gąsienicowej TD-15C z roku 1988 o wartości 55 000 PLN brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 8 specyfikacji będą stanowiły podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w niniejszym punkcie, a zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń oraz wypełnionego przez wykonawcę jednego z formularzy oferty sprawdzi, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 6. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg załączonego druku) - załącznik nr 1. 2. Wzór umowy z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 4. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 PZP - załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// wolomingmw.28.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2014-08-19 - Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie
Dodano: 2014-05-05 - Dostawa wyposażenia, maszyn, urządzeń i narzędzi dla pracowni hali warsztatowej w Zespole Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku, przy ul. Mościckiego 4.
Dodano: 2013-07-01 - Dostawa wyposażenia, maszyn, urządzeń i narzędzi dla pracowni hali warsztatowej w Zespole Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku, przy ul. Mościckiego 4.
Dodano: 2013-05-22 - Dostawa urządzeń przeciskowych ze sprężarkami i zgrzewarki do rur HDPE
Dodano: 2012-12-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, narzędzi i sprzętu budowlanego dla uczniów/uczennic niezbędnej do realizacji projektu Dobry zawód - lepsza przyszłość; zajęcia dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2013
Dodano: 2012-08-31 - Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki JCB
Dodano: 2011-08-23 - Dostawa fabrycznie nowego recyklera do wtórnego przerobu zerwanego lub frezowanego asfaltu..
Dodano: 2011-06-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko - ładowarki kołowej dla potrzeb Gminy Maciejowice
Dodano: 2011-02-25