Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz obiektów NBP w Warszawie.

Narodowy Bank Polski - Zakład Usług Gospodarczych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8260259 , fax. 022 6208518
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Zakład Usług Gospodarczych
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8260259, fax. 022 6208518
    REGON: 00000222300040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz obiektów NBP w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz obiektów NBP w Warszawie przy: ul. Świętokrzyskiej 11/21 (kompleks budynków ograniczony: ul. Świętokrzyską, Pl. Powstańców W-wy 4, ul. Warecką oraz skwerem od strony ul. K. Puchatka), ul. Siedmiogrodzkiej 5a. Zakres powyższych prac obejmuje utrzymanie porządku i czystości wokół obiektu o łącznej powierzchni 6017 m2, polegające na: a/ zbieraniu i usuwaniu z terenów nieruchomości śmieci i zanieczyszczeń, b/ zamiataniu tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów, c/ usuwaniu odpadów z koszy na śmieci (6 szt.), d/ zamiataniu i wywożeniu liści, e/ usuwaniu zwłok zwierząt i ptaków, f/ odśnieżaniu tarasu od strony Pl. Powstańców 4, ciągów pieszych, zjazdów, podwórek i parkingu przy ul. Siedmiogrodzkiej oraz likwidowanie śliskości, g/ wywożeniu nadmiaru śniegu i lodu z tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, podwórek i parkingu przy ul. Siedmiogrodzkiej, h/ uprzątaniu błota, śniegu i lodu z tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, podwórek i parkingu przy ul. Siedmiogrodzkiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co należy wykazać poprzez udokumentowanie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, przy czym za taki zakres Zamawiający uzna jedną usługę sprzątania terenu zewnętrznego, w tym ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych przy drogach publicznych o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 lub trzy takie same usługi o łącznej powierzchni 5.000 m2. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt VIII SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument zostanie złożony w formie oryginału lub kopii. Kopia ma być podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.2. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga! 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce swojego zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt1 lit. a i c nie powinny być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach