Przetargi.pl
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego potrzebnego do realizacji procesu dydaktycznego obejmującego osoby niepełnosprawne.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu rehabilitacyjnego potrzebnego do realizacji procesu dydaktycznego obejmującego osoby niepełnosprawne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego potrzebnego do realizacji procesu dydaktycznego obejmującego osoby niepełnosprawne . Dostawa do Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu Gdańskiego , ul. Bażyńskiego 1A, 80 - 952 Gdańsk. Wspólny Słownik Zamówień CPV 36400000-5 Artykuły i sprzęt sportowy 36420000-1 Sprzęt gimnastyczny 33158400-6 Urządzenia do mechanoterapii . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.1. LEG TENSER VECTOR UP - urządzenie do kompleksowej rehabilitacji kończyn dolnych w zamkniętym łańcuchu kinematycznym . a) Posiadające następujące właściwości i możliwości: - możliwość wykonywania ćwiczeń w odciążeniu, w zamkniętym łańcuchu kinematycznym, - ćwiczenia koncentryczne i ekscentryczne, - możliwość wykonywania ćwiczeń plyometrycznych, - obiektywna ocena postępów rehabilitacji, - wykonywanie pomiarów i testów, - możliwość wykorzystania we wczesnej rehabilitacji (ćw. W odciążeniu), - reedukacja wzorca ruchu z wykorzystaniem zastępczej informacji zwrotnej (biofedback). b) Oprogramowanie - czytelne oprogramowanie w języku polskim - pomiar zakresu ruchu, - pomiar siły, mocy, całkowitej pracy, prędkości, - pomiar zgięcia stawu kolanowego, - archiwizacja danych, - porównanie wykonanych testów i ćwiczeń, - możliwość drukowania wyników pomiarów. c) Charakterystyka - regulacja kąta nachylenia siedziska-możliwość wykonywania ćwiczeń w pozycji siedzącej oraz leżącej, - regulacja kąta położenia podnóżka, - trwała i stabilna konstrukcja, - regulacja stopnia trudności ćwiczeń - 8 gum = 8 poziomów oporu elastycznego (do 160 kg), - wymagana przestrzeń do 310x120 cm. Nr kat. 18.166.003 firmy Technomex sp. z o.o., lub równoważne. 3.1.2. Q.LIGHT PRO UNIT SET - lampa emitująca widmo światła o właściwościach leczniczych . Dane techniczne Q.Light? PRO UNIT: Napięcie 230 V, 50 - 60 Hz Moc 60 VA max. Klasa bezpieczeństwa II, Type B Średnia intensywność promieniowania 40 mW/cm2, 2,4 J-cm2 (min.) W standardowej odległości leczniczej Gwarancja 12 miesięcy od daty dostarczenia Lub równoważne 3.1.3. BACK TENSOR ( DYNABACK ) - urządzenie do rehabilitacji lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Parametry techniczne - regulacja stopnia trudności ćwiczeń - 8 gum = 8 poziomów oporu elastycznego (do 160 kg), - wymagana przestrzeń 170 x 100 cm Nr kat. 18.166.001 firmy Technomex sp. z o.o., lub równoważne. 3.1.4. CRYO FLEX w wersji jezdnej - urządzenie do krioterapii miejscowej Wyposażenie - dysze nadmuchowe - 2 szt. - butle 10 1. -3 szt. Firmy CryoFlex Poland sp. z o.o., lub równoważne. 3.1.5. MOTO - MED. VIVA 2 - urządzenie do terapii ruchowej umożliwiające z pomocą silnika zarówno pasywne poruszanie nóg lub rąk, jak też aktywny trening wspomagający. Lub równoważne SPECYFIKACJA - WYPOSAŻENIE URZĄDZENIA DO TERAPIE RUCHOWEJ MOTOmed viva2 1. Możliwości terapii, funkcje treningu: > Pasywne poruszanie nóg lub rąk z pomocą silnika. > Trening wspomagany tzn. aktywny trening z pomocą silnika. > Trening aktywny z możliwością dokładnego ustawienia oporu. 2. Oprogramowanie, elektronika: > Obsługa monitora urządzenia, za pomocą przycisków. > Równomierne pedałowanie spowodowane napędem rozluźniającym. > Program do rozluźniania spastyki, zgodny z terapeutyczną zasadą automatycznej zamiany kierunku pedałowania, niewymagający manualnego wyboru rodzaju występującej spastyki. > Automatyczne rozpoznawanie nawet najmniejszej spastyki. > Elektroniczny przycisk, uaktywniający funkcję pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu (zapinanie nóg), umożliwiający obracanie pedałów i ich zatrzymywanie w dowolnej pozycji na osi obrotu. > Przycisk z wyłącznikiem bezpieczeństwa. > Trening symetryczny: jednoczesne wyświetlanie danych o wysiłku, oddzielnie lewej i prawej nogi. > Pomiar początkowego, końcowego oraz średniego napięcia mięśniowego. > Analiza treningu: widoczne dane o treningu oraz uzyskany postęp, podczas treningu, ewentualnie po jego zakończeniu na monitorze pokazują się wymiennie następujące dane: TRENNIG PASYWNY : o Prędkość (obroty na minutę), o Czas treningu (min), o Stopień trudności (napięcie mięśniowe) o Przebyty odcinek (km). TRENNIG AKTYWNY: o Wspomaganie pedałowania Servo Treten. o Zużyta energia (Joule - kcal ) o Osiągnięcia prawej i lewej strony ( symetria ). o Opór hamulców ( bieg - stopień obciążenia), o Dane o osiągnięciach (siła nacisku na pedały w Watt) > Części treningu biernego i aktywnego pokazywane są osobno ( droga, czas). 3. Szczegóły techniczne, mechanika: > Wytrzymała i stabilna konstrukcja metalowa, rozciągana podstawa. > Metalowa obudowa silnika i wewnętrznych przewodów, doprowadzających napięcie 230V. > Możliwość ustawienia obrotów od 1 do 60 na minutę. > Duży ekran (85 mm x 115 mm). Dobra kontrastowość. > Stacjonarna jednostka obsługi z 8 dużymi, wyczuwalnymi przez dotyk przyciskami oraz automatyczna instrukcja obsługi > Menu urządzenia w języku polskim. > Specjalny przycisk -wspomaganie pedałowania- (ServoTreten) wyczuwalne i widoczne przejście z treningu biernego na pasywny. Samodzielna aktywność pacjenta zostaje natychmiast rozpoznana, na ekranie pokazuje się symbol przedstawiający rower. Od momentu w którym pacjent przestaje pedałować, prędkość zostaje automatycznie zredukowana. Firmy Jacek Grąbczewski, Pruszków, lub równoważne. 3.1.6. Filtry do koloroterapii BIOPRON PRO 1 Ilość - 2 zestawy x 7 sztuk ( 14 szt.) 3.1.7. TRENER RÓWNOWAGI przyrząd do ćwiczeń równowagi oraz do rehabilitacji pourazowej stawu kolanowego w dwóch zestawach; Pierwszy - składający się z 2- óch rodzajów podkładów o różnym stopniu elastyczności o wymiarach: zielona 37 x 21 x 4 cm niebieska 42 x 24 x 4 cm Drugi - TRENER RÓWNOWAGI THERA - BAND czarny (przyrząd wypełniony powietrzem. Jedna powierzchnia gładka druga z wypustkami sensorycznymi) o wymiarach 44 x 26 x 6 cm 3.1.8. BALANS BOARD - plastikowy wycinek kuli o średnicy 42 cm z nakładką umożliwiającą regulowanie stopnia niestabilności 2 szt. 3.1.9. Kijki do nornic walking 20 par 105 cm- 5 par 110 cm - 6 par 115 cm - 4 pary 120 cm - 5 par 3.1.10. PLANSZE ANATOMICZNE - kręgosłup człowieka - 1 szt. - mięśnie człowieka- 1 szt. - układ nerwowy - 1 szt. - wymiary plansz : 70 x 100 cm 3.1.11 .WIOŚLARZ MISTRAL 200 BH Fitness Firmy Fitnes lub równoważne. 3.1.12. ORBITREK (trenażer epileptyczny SATURA P KETTLER 7653- 300 - BESTSELLER - Urządzenie wielofunkcyjne do efektywnego treningu całego ciała . Oszczędzający stawy, trening o eliptycznym przebiegu ruchu. Firmy KETTLER, lub równoważne. 3.1.13. Wózek regałowy - Standard - - do przewożenia i magazynowania przyborów dydaktycznych. - konstrukcja z ocynkowanego drutu stalowego o małych oczkach (szerokość oczka 50 mm)-zamykany na 2 drzwi, skrzydłowe z zasuwką (bez zamka) - pasujący do wszystkich piłek i akcesoriów - wymiary nie mniejsze niż 150x60x140 cm. 3.1.14.Wózek transportowy na piłki oraz inny drobny sprzęt: - gęsta siatka stalowa, wzmacniana dodatkowymi wspornikami - wózek zamykany wyposażony w cztery kółka - dodatkowa kalpa wyjmowania piłek - nośność ok. 100 kg - wymiary 100x100x60 cm - pojemność 600 litrów. 3.1.15.WANNA Z HYDROMASAŻEM ORION 214 B5 producent Polska - służy do relaksacyjno - leczniczego masażu całego ciała - pojemność 300 1 - głębokość 53 cm DANE TECHNICZNE: - sterowanie elektryczne - 2 pompy wodne do masażu wirowego - oddzielna pompa wodna o zmiennej wydajności do masażu miejscowego - dmuchawa masażu powietrznego z wbudowanym podgrzewaczem - elektryczny podgrzewacz wody 1,5 kw - systemy dezynfekcji - zasilane wodą ciepłą i zimną z sieci wodociągowej - nominalny pobór mocy ok. 6,4 kw -zasilanie 220 -230V FUNKCJE : - masaż wodny tułowia - masaż wirowy - na partie nóg - dozowania powietrza do masażu - masaż podwodny tzw. Bicz ręczny zaopatrzony we wskaźnik ciśnienia z możliwością jego zmiany - masaż powietrzny - płynna zmiana intensywności masażu powietrznego - dezynfekcja - trójotworowa bateria wannowa z prysznicem ręcznym. DODATKOWE: - obudowa 4 częściowa - środek TOP do dezynfekcji - siedzisko sawannowe lub równoważne. 3.1.16. S 7200 HRT SUSPENSION ELIPTIKALN TRAINER -urządzenie wielofunkcyjne do efektywnego treningu całego ciała oszczędzający stawy, trening o eliptycznym przebiegu ruchów. PARAMETRY: - telemetryczny pomiar pulsu - 16 -to stopniowa regulacja, zmiana co 5 watt - elektromagnetyczny system hamowania - napęd pas Poly - V - koło zamachowe 11 kg - stalowa rama - rozstaw pedałów 4 cm - długość kroku 51-58 cm - kąt nachylenia 13-39 stopni - zasilanie zewnętrzne - wymiary 188x91 x 166 cm - waga 134 kg - max waga użytkownika 140 kg lub równoważne. 3.1.17. KINESIS CIRCUIT i urządzenie wielofunkcyjne do efektywnego treningu wszystkich partii mięśniowych. 4 moduły : Alpha, Beta, Gamma, Delta. lub równoważne. 3.1.18. GUMY MAXI TUBE - do treningu wzmacniającego - długość 140 cm - dwie rączki z tworzywa sztucznego - kolor zielony - ilość 25 sztuk lub równoważne urządzenie. 3.1.19. KLIMATYZATOR wraz z montażem (instalacja chłodnicza, elektryczna, skroplinowa, pompka skroplin, wykonanie otworu na zewnątrz) - z przeznaczeniem do salki w budynku Prawa i Administracji Opis i dane techniczne: jednostka podstropowa: 42XPF065, jednostka zewnętrzna: 38XPS065H7 wydajność chłodnicza - 800 - 6 000 W wydajność grzewcza - 850 - 6 300 W zasilanie - 230V-l-50Hz poziom hałasu j. wew. - 44 dB poziom hałasu j. zew. - 45 dB zakres pracy - -15°C - +46°C waga j. zew. - 62kg Funkcje i możliwości: zdalny sterownik bezprzewodowy, automatyczny wybór prędkości wentylatora, 4 stopniowa regulacja pracy wentylatora , auto swing, programowany zegar, autodiagnozowanie, system INVERTER dopasowujący moc chłodniczą do aktualnie panujących warunków w pomieszczeniu cicha praca urządzenia, program osuszania, energooszczędność antykorozyjna powłoka wymiennika ciepła jedn. zewnętrznej, Przed przystąpieniem do prac(montażu) należy przeprowadzić uzgodnienia z przedstawicielem Działu Technicznego UG Panem Tomaszem Idzikowskim. Na urządzenia i wykonane prace powinna być udzielona 36 miesięczna gwarancja lub równoważne urządzenie. 3.1.20. BH FITNESS VIBRO - trening SPECYFIKACJA: - RODZAJ WIBRACJI: 3 płaszczyznowy - ZASILANIE: Silniki AC 2x 150W (prądu zmiennego) - NAPIĘCIE: 220V-240V 50-60Hz - CZĘSTOTLIWOŚĆ: 30,35,40,45Hz - AMPLITUDA DRGAŃ: Iow - l-2mm; high - 3-4mm - PROGRAM: 30, 60, 90, 300 sekund - MAX. WAGA UŻYTKOWNIKA: 150kg Trening wibracyjny opiera się na stymulacji nerwowo-mięśniowej organizmu wywołanej drganiami - mechanicznymi. Wibracje wywołują naturalne skurcze we wszystkich zaangażowanych partiach mięśni. Im większa jest częstotliwość i amplituda wibracji tym większą mięśnie wykonują prace. Trening wibracyjny jest odpowiedni dla wszystkich niezależnie od wieku, stanu zdrowia i kondycji fizycznej. Opis Vibro-trening: pełny: - stymuluje układ krążnia oraz układ limfatyczny - poprawia metabolizm - ułatwia walkę z cellulitisem - kształtuje sylwetkę i zwiększa jędmość ciała - powoduje przyrost masy mięśniowej w szczególności w okolicach brzucha oraz kończyn dolnych - wspomaga rehabilitację i zapobiega powstawaniu urazów - zwiększa rozciągliwość, elastyczność wiązadeł oraz ścięgien - przygotowuje ciało do treningu - ułatwia rozluźnienie mięśni po treningu - ułatwia pracę nad równowagą ciała oraz koordynacją ruchów - zwiększa gęstość kości przez co ułatwia walkę z osteoporozą - zmniejsza skutki artrozy i wszelkiego rodzaju bólu stawów Rodzaj masażu wibracyjny Ilość poziomów drgań amplituda od lmm do 4mm Rodzaje pasów pasy oporowe Dopuszczalne obciążenie 150 [kg] Wymiary (dł.-szer.-wys.) 70-70-134 [cm] Waga 58 [kg] Możliwość składania nie Zasilanie 230V50Hz Pobór mocy 2 silniki 150W Gwarancja |m-cy] 24 lub równoważne urządzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 364000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły =spełnia - nie spełnia= na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej(nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny (umożliwiający identyfikację osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2.2. Załącznik nr 3 (do SIWZ)świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych , podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3. Załącznik nr 5(do SIWZ), wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości 200.000 zł. brutto (w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane), odpowiadających swoim rodzajem, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 3 . Ofertę stanowią załączniki: 3.1. Załącznik nr 1 - oferta (do SIWZ), formularz ofertowy wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 3.2. Załącznik nr 2 (do SIWZ), kosztorys cenowy - wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 3.3.Załącznik nr 3 (do SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 4. Dokumenty i oświadczenia Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)., Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 5. Pełnomocnictwo 5.1.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo - (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach