Polski Związek Unihokeja ogłasza przetarg
- Adres: 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polski Związek Unihokeja
ul. Olimpijska 5/9 5/9
81-538 Gdynia, woj. pomorskie
REGON: 19276096300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzunihokeja.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: polski związek sportowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dystrybucja sprzętu sportowego dla uks-ów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dystrybucja sprzętu sportowego dla uczniowskich klubów sportowych. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 zakup 12 zestawów sprzętu sportowego do gry w unihokeja, składających się z: a. 2 (dwóch) kompletów strojów bramkarskich, składających się z bluzy bramkarskiej, kamizelki bramkarskiej i spodni bramkarskich (wszystkie elementy ubioru w rozmiarze XL), 2 (dwóch) masek bramkarskich, b. 2 (dwóch) bramek meczowych o wymiarach szerokość 1600 mm i wysokości 1150 mm, c. 20 (dwadzieścia) piłek do gry w unihokeja, d. 10 (dziesięć) kijów (w tym 5 z prawą łopatką oraz 5 z lewą łopatką) z owijką (grip), długość szaftu w kształcie stożka nie mniej niż 950 mm, o powierzchni lakierowanej, łopatka ażurowa, profilowana. Parametry techniczne sprzętu powinny spełniać wymagania określone w regulaminie Międzynarodowej Federacji Unihokeja (International Floorball Federation) z roku 2006; 2.2. dystrybucję sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego klubów, według załącznika nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 364000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art. 22 Ustawy, w tym nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy, 2) prowadzić działalność gospodarczą objętą wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w przetargu określone w Rozdziale 5 ust.1 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania ma podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 6; 4) dostarczyć po jednym egzemplarzu każdego asortymentu oferowanego sprzętu w terminie otwarcia ofert do sekretariatu Biura Zamawiającego w Siedlcu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w ust.2 pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust.3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzunihokeja.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną