Przetargi.pl
Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.EU
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik: Zadanie 1. Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć w ramach projektu Lekcja nieograniczonych możliwości oraz laptopa z oprogramowaniem systemowym na potrzeby administrowania projektem: Lekcja nieograniczonych możliwości. Zadanie 2. Zakup komputera stacjonarnego z oprogramowaniem systemowym i monitorem na potrzeby administrowania projektem: Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik. Uwagi ogólne: Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, 2) montażu tablic interaktywnych w placówkach we wskazanych pomieszczeniach oraz do instalacji i skonfigurowania oprogramowania służącego do obsługi tablicy interaktywnej, 3) działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji wykonywanych środkami i na koszt Wykonawcy, łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części i usług itp., 4) dokonywania napraw gwarancyjnych dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego lub w placówkach, do których sprzęt został przekazany, a w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, podstawienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. W przypadku transportu urządzeń, Wykonawca zapewni opakowania - Zamawiający nie przechowuje kartonów po sprzęcie, 5) zapewnienia możliwości samodzielnej rozbudowy - brak plomb gwarancyjnych, 6) dostawy sprzętu fabrycznie nowego, 7) dostarczenia wraz z protokołem przekazania-odbioru sprzętu, pliku w formacie MS Excel (.xls) zawierającego wszystkie nazwy i numery seryjne dostarczanego sprzętu, 8) zapewnienia Zamawiającego o możliwości dostawy przedmiotu zamówienia partiami, udzielenia minimalnej gwarancji: a) tablice interaktywne - 3 lata, b) laptop i komputer stacjonarny - 2 lata, c) monitor - 3 lata, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia, 9) reakcji na zgłoszenie w okresie gwarancyjnym (przekazanie informacji, jakie działania zostaną podjęte w celu usunięcia wady) do 24 godzin. Czas usunięcia wady wynosi nie więcej niż 3 dni robocze od zgłoszenia - przy dłuższym okresie Wykonawca ma dostarczyć urządzenie zastępcze, o równoważnych parametrach. W przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii oprogramowania, części składowych danego urządzenia lub samego urządzenia, Wykonawca wymieni całe urządzenie na nowe, jeśli dotychczasowe naprawy/usunięcia awarii nie pozwoliły na dalsze bezawaryjne działanie i użytkowanie oprogramowania, urządzenia i/lub jego części składowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach