Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi ogłasza przetarg
- Adres: 40-052 Katowice, ul. Głowackiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 7827333 , fax. 32 7827333
- Data zamieszczenia: 2013-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi
ul. Głowackiego 10 10
40-052 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 7827333, fax. 32 7827333
REGON: 27124103800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego II dla SP ZOZ MSW w Katowicach. Nr ref. 19/13. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach sprzętu i aparatury medycznej w postaci, zwanej dalej urządzeniami, w postaci: 1 sztuki Lasera do fizjoterapii, 1 sztuki Wirówki wodnej, 1 sztuki kolonoskopu z torem wizyjnym, 1 sztuki Diatermii chirurgicznej do kolonoskopu z torem wizyjnym, 1 sztuki Automatycznej myjka do kolonoskopu z torem wizyjnym, 1 sztuki Zestawu EKG przenośny, 1 sztuki Aparatu do dializoterapii, 4 sztuk Kardiomonitora, 1 sztuki Aparatu do badań spirometrycznych 2 sztuk Kardiomonitora (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego), 2 sztuk Łóżka reanimacyjnego z wyposażeniem (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego). 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części: 2.1. Część 1 Dostawa 1 sztuki Lasera do fizjoterapii. 2.2. Część 2 Dostawa 1 sztuki Wirówki wodnej. 2.3. Część 3 Dostawa 1 sztuki Kolonoskopu z torem wizyjnym 2.4. Część 4 Dostawa 1 sztuki Diatermii chirurgicznej do kolonoskopu z torem wizyjnym 2.5. Część 5 Dostawa 1 sztuki Automatycznej myjki do kolonoskopu z torem wizyjnym 2.6. Część 6 Dostawa 1 sztuki Zestawu EKG przenośnego 2.7. Część 7 Dostawa 1 sztuki Aparatu do dializoterapii. 2.8. Część 8 Dostawa 4 sztuk Kardiomonitora 2.9. Część 9 Dostawa 1 sztuki Aparatu do badań spirometrycznych. 2.10. Część 10 Dostawa 2 sztuk Kardiomonitora (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego) 2.11. Część 11 Dostawa 2 sztuk Łóżka reanimacyjnego z wyposażeniem (wyposażenie stanowiska reanimacyjnego). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne i jakościowe, odrębnie dla każdej części zamówienia, określone zostały w Szczegółowych wymaganiach technicznych i jakościowych stanowiących załączniki 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8., 1.9., 1.10. i 1.11. 4. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące wszystkich 11 części zamówienia. 4.1. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012 lub 2013) kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji. 4.2. Dostarczona dokumentacja użytkowa urządzeń musi być napisana w języku polskim. 4.3. Oferowane przedmioty muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 4.4. Gwarancja i serwis: 4.4.1. okres gwarancji - minimum 24 miesiące, 4.4.2. w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia lub wymiany każdego z elementów, podzespołów lub zespołów dostarczonego urządzenia, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu umowy do serwisu, 4.4.3. miejsce wykonania napraw gwarancyjnych - wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w szczególnych przypadkach za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy, 4.4.4. jeżeli naprawa sprzętu będzie wymagała wysyłki do wskazanego przez Wykonawcę serwisu, Wykonawca jest zobowiązany ponieść koszty transportu w obie strony. 4.4.5. jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 2 dni robocze, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych, 4.4.6. w przypadku trzech napraw w okresie gwarancji wykonawca wymieni (dostarczy) nowy sprzęt o parametrach zaoferowanych bądź lepszych, na stałe, tj. wymiana sprzętu w przypadku kolejnej awarii po wcześniejszym wykonaniu trzech napraw, 4.4.7. w okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, 4.4.8. okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, 4.4.9. okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych, 5. Dostawa zostanie zrealizowana przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt w dni robocze w godzinach od 7:30 - 14:00. 6. O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy wykonawca zawiadomi Zamawiającego drogową e-mailową lub faksem minimum na dwa dni robocze przed planowaną dostawą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2)
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP APARATÓW DO HEMODIALIZY I FOTELI DIALIZACYJNYCH DLA POTRZEB STACJI DIALIZ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczonego nr 33/PN/16 na dostawę systemu nadzoru okołoporodowego dla 5 stanowisk oraz 2 aparatów KTG z telemetrią o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i uruchomienie aparatu EKG dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2016-07-27 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej realizowany w ramach zadania pn. Zakup sprzętu, aparatury medycznej i środków transportu sanitarnego dla Miejskiego Szpitala Zespolonego niezbędnego dla kontraktowania usług medycznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa: - adapter z filtrem antybakteryjnym; - sonda sengstakena; - klipsy tytanowe do laparoskopii; - klipsy naczyniowe; - dreny do drenażu dokomorowego impregnowane srebrem
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - kardiomonitory o sygn. DZP/23PN/2016
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn. Modernizacja Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie celem utworzenia dwóch boksów Meltzera dla potrzeb chorych wysoce zakaźnych w Częstochowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca o sygn. sprawy DZP/25PN/2016
Dodano: 2016-07-25