Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego i elektrycznego pojazdu transportowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety

Szpital Murcki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-749 Katowice, ul. A. Sokołowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Murcki Sp. z o.o.
    ul. A. Sokołowskiego 2
    40-749 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 556 163, fax. 322 556 337
    REGON: 27640223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego i elektrycznego pojazdu transportowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego i elektrycznego pojazdu transportowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety: Pakiet I - lampy operacyjne: lampa operacyjna podwójna –1szt., rok produkcji 2019; lampa operacyjna sufitowa – 1 szt., rok produkcji 2019 Pakiet II - wózek pneumatyczny do transportu pacjentów leżących – 2 szt., rok produkcji 2019 Pakiet III - Panele przyłóżkowe oświetleniowe jednostanowiskowe – 44 szt., rok produkcji 2019 Pakiet IV - stół endoskopowy diagnostyczno-zabiegowy – 1szt., rok produkcji 2019 Pakiet V - wózek endoskopowy – 1szt., rok produkcji 2019 Pakiet VI - elektryczny pojazd transportowy z zabudową i drzwiami – 1 szt., rok produkcji 2019 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f i 3g do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I 1 840 PLN, Pakiet II 220 PLN, Pakiet III 800 PLN, Pakiet IV 120 PLN, Pakiet V 120 PLN, Pakiet VI 1000 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego), 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. .z 2018 r. poz. 110 z późn. zm). Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia 22.10.2019 r., a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia ostatecznego terminu składania ofert. Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się moment jego zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcę. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Katowice Nr 25 1050 1214 1000 0022 1371 6489. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust. 2 pkt 2 do 5 niniejszej części SIWZ, powyższy dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Szpitala Murcki Sp. z o.o. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszej części SIWZ. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy oraz wypełniony zał. nr 3a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d i/lub 3e i/lub 3g 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty na-leży złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach