Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu pn.: „Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Siedlec

Gmina Siedlec ogłasza przetarg

  • Adres: 64212 Siedlec, ul. Zbąszyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 848 521 , fax. 683 848 473
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlec
    ul. Zbąszyńska 17
    64212 Siedlec, woj. wielkopolskie
    tel. 683 848 521, fax. 683 848 473
    REGON: 97077072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siedlec.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu pn.: „Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Siedlec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Zakup sprzętu serwerowego, oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług obejmuje: Zakup licencji niezbędnych do uruchomienia e-usług Wykonanie prac wdrożeniowych niezbędnych do uruchomienia e-usług, Szkolenia pracowników w ramach wdrażanych e-usług, Testy bezpieczeństwa, Zakup Serwera z oprogramowaniem, UPS centralny, Macierz dyskowa, System backupu,Zapora sieciowa (firewall) Część 2 – Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem obejmuje: Zakup sprzętu komputerowego (stacja robocza wraz z monitorem oraz systemem operacyjnym i oprogramowaniem), Skaner, Tablet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, dla każdej z części z osobna w wysokości: Część nr 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Część nr 2 – 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia; Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu oferty; Załącznik nr 3 do SIWZ Formularz oferty; Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP; Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, Informacja składana w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów, Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu wstępnego potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu wymagań dla dostaw, zgodnie z SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach