Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego

Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 64100 Leszno, ul. 17 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 287 172
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego
    ul. 17 Stycznia 90
    64100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 287 172
    REGON: 30230394200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kzgrl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w następującej ilości i pojemności: a) 120 l – 1500 sztuk b) 240 l – 10 sztuk c) 770 l – 20 sztuk 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: – CPV: 34928480-6 (Pojemniki i kosze na odpady i śmieci) 3.Dostarczone pojemniki na bioodpady muszą spełniać następujące wymagania (parametry) techniczne i jakościowe: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia bioodpadów; b) pojemniki muszą być wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD); c) pojemniki muszą być odporne na działanie UV, warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne, a także działanie chemikaliów; d) wszystkie części metalowe pojemników powinny być zabezpieczone (ocynkowane, pokrycie farbą) w celu ochrony przed korozją; e) pojemniki muszą być przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki; f) kolor pojemników musi być brązowy jednolity na całym pojemniku; g) wszystkie pojemniki muszą być wykonane zgodnie z normą PN – EN 840; h) wszystkie pojemniki muszą posiadać certyfikat jakości RAL-GZ 951/1 lub inny równoważny dokument do certyfikatu; i) wszystkie pojemniki muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny; j) na pojemnikach musi być trwale umieszczony napis „BIO”; k) znak zgodności z normą PN-EN 840 oraz znak certyfikatu jakości RAL - GZ 951/1 lub innego równoważnego dokumentu do certyfikatu muszą być wytłoczone na pojemniku; l) wszystkie pojemniki muszą być wyposażone w otwieraną pokrywę oraz otwory wentylacyjne, które powodują zmianę PH i co za tym idzie redukcję nieprzyjemnego zapachu; m) pojemniki 120 l i 240 l muszą być wyposażone w dwa gumowe kółka, a pojemniki 770 l w cztery gumowe kółka; n) nośność pojemnika z odpadami o pojemności 120 l nie może być mniejsza niż 60 kg, 240 l – nie mniejsza niż 110 kg, 770 l – nie mniejsza niż 250 kg. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia na teren Spółdzielni Kółek Rolniczych ul. Jutrosińska 28A, 63- 840 Krobia. 5. Zamawiający zastrzega, że zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także ubezpieczenie dostarczanych pojemników na czas transportu, dostawę, rozładunek i ustawienie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Dostawę pojemników Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować na własny koszt i ryzyko, przy użyciu odpowiednich środków transportu i siły roboczej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników należytej jakości, wolnych od wad fizycznych, odpowiadających wszelkim normom jakościowym ustalonym właściwymi w tym zakresie przepisami prawa. 8. Dostarczane pojemniki muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U z 2017 r., poz. 19). 9. Wykonawca obowiązany będzie posiadać w trakcie realizacji przedmiotu umowy ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w punkcie 9 powyżej upływa przed terminem realizacji dostawy, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za ewentualne spowodowanie wydłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 11. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy udzielenia na dostarczone pojemniki gwarancji jakości na zasadach opisanych w Rozdziale 13 pkt. 1 ppkt. 2) SIWZ. 12. UWAGA: Zaoferowanie towaru sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty! 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi przedłożyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 14. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. nr 81 1020 3088 0000 8302 0080 8758. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z Ofertą. Na poleceniu przelewu należy wpisać: WADIUM Przetarg nieograniczony– znak sprawy GO.271.4.2017 Oferta na zakup i dostawę fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z Ofertą. 3. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z Ofertą, w oryginale, w osobnej kopercie, opisanej w następujący sposób: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego ul. 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno: WADIUM Przetarg nieograniczony– znak sprawy GO.271.4.2017 Oferta na zakup i dostawę fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwotę gwarancji/poręczenia; d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.: • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 pkt 1 niniejszej SIWZ. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 -5 niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego (Sygn. akt III CZP 27/17 z dnia 22 czerwca 2017 r.) wadium podlega zatrzymaniu na podst. art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U 2017 r. poz. 1579 ze zm.) także wtedy, kiedy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył dokumenty lub oświadczenia, ale z ich treści nie wynika potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) wypełniony Formularz „Wykaz oferowanych pojemników” z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1a do SIWZ. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji Formularza „Wykaz oferowanych pojemników”. W przypadku braku nazwy producenta, numeru katalogowego/kodu produktu lub innych niewypełnionych pozycji Formularza i braku powyższych danych w innych załączonych do oferty dokumentach oferta nie będzie podlegała uzupełnieniu i zostanie odrzucona. 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 i pkt. 2 niniejszej SIWZ (Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ), 4)w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 pkt 8 niniejszej SIWZ). 5)Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 6)Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 7)W przypadku gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach