Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na potrzeby Wydziału Oświaty i Wychowania

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na potrzeby Wydziału Oświaty i Wychowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oraz dostarczenia: Część I - sprzętu komputerowego: 1. Notebook standard 15 szt. 9 2. Notebook rozbudowany 17 szt. 7 3. Drukarka wielofunkcyjna I szt. 2 4. Drukarka wielofunkcyjna II szt. 6 5. Drukarka laserowa A4 szt. 2 6. Kamera szt. 2 7. Tablica interaktywna szt. 2 8. Aparat fotograficzny szt. 6 9. Dyktafon szt. 6 10. Projektor multimedialny I szt. 2 11. Projektor multimedialny II szt. 1 12. Płyty DVD szt. 1100. Część II - oprogramowania 13. Piramida kariery wer. 2 - licencja bezterminowa dla 10 stanowisk szt. 8 14. E-SZOK - licencja bezterminowa dla dowolnej liczby stanowisk w obrębie siedziby licencjobiorcy szt. 8 15. Indywidualny Planer Kariery - licencja bezterminowa dla dowolnej liczby stanowisk w obrębie siedziby licencjobiorcy.szt.8 16.Seria Spacery po zawodach - 13 branż .szt. 8 1) branża 1 - Administracja, zarządzanie, bussines, praca urzędnicza 2) branża 2 - Sztuka i projekty artystyczne 3) branża 3 - Nauczanie, wychowanie i działalność kulturalna 4) branża 4 - Rozrywka, rekreacja turystyka 5) branża 5 - Gastronomia, hotelarstwo, usługi domowe 6) branża 6 - Ochrona zdrowia 7) branża 7 - Służby socjalne, społeczne i zatrudnienia 8) branża 8 - Prawo i dziedziny pokrewne 9) branża 9 - Bezpieczeństwo i służby ochrony 10) branża 10 - Finanse i dziedziny pokrewne 11) branża 11 - Handel, dziedziny pokrewne i usługi 12) branża 12 - Nauka i dziedziny z nią związane 13) branża 13 - Przemysł wydobywczy, ciężki, elektryka, elektronika 17. Seria Testy Kariery - licencja na 2 lata dla 5 stanowisk szt. 8 1) Test -Czy jestem przedsiębiorczy 2) Test -Czy jestem kreatywny 3) Test -preferencji i predyspozycji zawodowych 4) Test -Samoocena zainteresowań zawodowych 5) Test -Czy jestem asertywny 6) Test- Czy jestem samodzielny 7) Test -w jaki sposób poznaję i organizuję świat 8) Test -Test stresu egzaminacyjnego 18. PC Biznes Midi licencja na 20 stanowisk szt .2 19. MS Office Basic EDU + ESET NOD 32 szt. 8 20. Corel Draw Graphics Suite XS PL Classroom 15+1 szt. 21 21. Zestaw Easy Converter licencja dla szkół szt. 2 22. Multimedialny kurs ECDL szt. 21 Część III - wkładów drukujących 23. Tonery do drukarek laserowych - szt. 96 24. Wkłady drukujące do drukarek atramentowych - szt. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach