Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego na zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie

Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Międzyrzecka 70
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7980603 , fax. 025 7986220
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta
    ul. Międzyrzecka 70 70
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7980603, fax. 025 7986220
    REGON: 00101407900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zs3.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego na zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego na zajęcia pozalekcyjne w ramach realizacji projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej z 2 części zamówienia tj. Część I- Materiały biurowe, Część II Sprzęt komputerowy. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określają załączniki nr 4 i 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zs3.lukow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach