Gmina Fabianki ogłasza przetarg
- Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542517228
- Data zamieszczenia: 2022-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
Fabianki 4
87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542517228
REGON: 910866844 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach „Cyfrowa Gmina” - Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego rok produkcji – nie wcześniejszy niż 2021 do miejsca zlokalizowanego na terenie gminyFabianki:Cz. I – Serwer NAS – 1 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZZadanie obejmuje zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego rok produkcji – nie wcześniejszy niż 2021 do miejsca zlokalizowanego na terenie gminyFabianki:Cz. II – Laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduj ę się w SWZZadanie obejmuje zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego rok produkcji – nie wcześniejszy niż 2021 do miejsca zlokalizowanego na terenie gminyFabianki:Cz. III – Zasilacz awaryjny – 12 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZZadanie obejmuje zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego rok produkcji – nie wcześniejszy niż 2021 do miejsca zlokalizowanego na terenie gminyFabianki:Cz. IV – Wielkoformatowe urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48823000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną