Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2020-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 13820000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego oraz drukującego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu komputerowego oraz drukującego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1.1. Część nr 1, pn.: Zakup komputerów stacjonarnych typu miniPC oraz monitorów komputerowych dla Administracji, 1.2. Część nr 2, pn.: Zakup komputera przenośnego dla Kierunku Lekarskiego, 1.3. Część nr 3, pn.: Zakup komputera przenośnego wraz z akcesoriami dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości, 1.4. Część nr 4, pn.: Zakup zestawu komputerowego dla Instytutu Informatyki, 1.5. Część nr 5, pn.: Zakup komputera przenośnego dla Instytutu Informatyki, 1.6. Część nr 6, pn.: Zakup komputerów przenośnych wraz z zewnętrzną pamięcią SSD dla Instytutu Informatyki, 1.7. Część nr 7, pn.: Zakup monitorów komputerowych dla Instytutu Informatyki, 1.8. Część nr 8, pn.: Zakup tabletów z rysikami dla Wydziału Sztuki, 1.9. Część nr 9, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Informatyki, 1.10. Część nr 10, pn.: Zakup drukarek laserowych dla Instytutu Informatyki, 1.11. Część nr 11, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Zespołu Nadzoru Prawnego, 1.12. Część nr 12, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Języków Obcych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, 2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, 2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, 2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ, 2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ, 2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ, 2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ, 2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ, 2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ, 2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ, 2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- D/05/2024 - Sukcesywna dostawa monitorów oraz zestawów komputerów stacjonarnych na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
Dodano: 2024-05-07 - „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Brzegu w ramach Projektu Grantowego Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-09-20 - „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina””
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-06-07 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-04-18 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-04-17 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-02-13 - Wsparcie rozwoju cyfrowego Gminy Tułowice w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-12-30 - Dostawa i instalacja sprzętu informatycznego w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa danych (cyber bezpieczeństwa) w ZOZ Olesno
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego pn.: „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-11-23