Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina””

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. /77/ 417 02 13
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. /77/ 417 02 13
    REGON: 531413001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiegow Kluczborku oraz jednostki Gminy Kluczbork tj. Administracji Oświaty w Kluczborkuw ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części.2.1 CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem tj.:- Serwer typu RACK;- Monitory interaktywne;- Komputery przenośne;- Komputery stacjonarne;- Monitory;- Oprogramowanie Microsoft Office2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5A i 5Bdo Specyfikacji Warunków Zamówienia.2.1.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji wymaganej na sprzęt komputerowy na okres podany w ofercie.2.1.3. Minimalny okres gwarancji wymaganej dla Części I wynosi 36 miesięcy i został określony w załączniku nr 5A i 5B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.2.1.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla Części I krótszy niż 36 miesięcy określony w załączniku Nr 5A i 5B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;2.1.5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa w CZĘŚCI I (w zakresie komputerów przenośnych i stacjonarnych) odpowiada wymaganiom określonym w SWZ Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci Wyniku testu PassMark CPU Mark (wydruk ze strony nie starszy niż 14 dni na dzień składania ofert).3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części tj. Część I, Część II, Część III i Część IV bądź na jedną część tj. Część I lub Część II lub Część III lub Część IV;5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające);7. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.8. Zaoferowane licencje na dostarczone oprogramowania muszą być fabrycznie nowe;9. Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.10. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.11. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:14.1. W zakresie Części I – Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem:30200000-1 Urządzenia komputerowe30213300-8 Komputery biurkowe;48822000-6 Serwery komputerowe;30231300-0 Monitory ekranowe;30213100-6 Komputery przenośne;48823000-3 Serwery plików48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;15. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.16. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia .17. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiegow Kluczborku oraz jednostki Gminy Kluczbork tj. Administracji Oświaty w Kluczborkuw ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części.2.2 CZĘŚĆ II – Dostawa sprzętu i konfiguracja systemu VOIP w Urzędzie Miejskimw Kluczborku tj.:- Centrala IP PBX (konfiguracja HA)- Telefon IP Typ A- Telefon IP Typ B- Moduł Sekretarski do telefonów Typu B- Baza DECT- Słuchawka DECT- Przełącznik dostępowy PoE 24-portowy 1Gbps2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5Cdo Specyfikacji Warunków Zamówienia.2.2.2 Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji wymaganej na sprzęt na okres podany w ofercie;2.2.3 Minimalny okres gwarancji wymaganej dla Części II wynosi 36 miesięcy i został określony w załączniku nr 5C do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.2.2.4 Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla Części II krótszy niż 36 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części tj. Część I, Część II, Część III i Część IV bądź na jedną część tj. Część I lub Część II lub Część III lub Część IV;5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające);7. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.8. Zaoferowane licencje na dostarczone oprogramowania muszą być fabrycznie nowe;9. Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.10. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.11. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie Części II - Dostawa sprzętu i konfiguracja systemu VOIP w Urzędzie Miejskim w Kluczborku:64215000 – Usługi telefonii internetowej15. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.16. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia .17. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiegow Kluczborku oraz jednostki Gminy Kluczbork tj. Administracji Oświaty w Kluczborkuw ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części.2.3 CZĘŚĆ III - Dostawa oprogramowania do inwentaryzacji stacji roboczychi oprogramowania2.3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5Ddo Specyfikacji Warunków Zamówienia.2.3.2 Zamawiający wymaga dostarczenia oprogramowania posiadającego bezterminową licencję.2.3.3. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje oprogramowanie nieposiadające bezterminowej licencji, zostanie odrzucona w zakresie Części III jako niezgodna z SWZ. 2.3.4. Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia w zakresie Części III tj. oprogramowania do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowaniaw terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.2.3.5 Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dostawy przedmiotu zamówieniaw zakresie Części III powyżej 30 dni zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części tj. Część I, Część II, Część III i Część IV bądź na jedną część tj. Część I lub Część II lub Część III lub Część IV;5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające);7. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.8. Zaoferowane licencje na dostarczone oprogramowania muszą być fabrycznie nowe;9. Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.10. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.11. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie Części III - Dostawa oprogramowania do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania:48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne15. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.16. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia .17. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Kluczborku oraz jednostki Gminy Kluczbork tj. Administracji Oświaty w Kluczborku w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części.2.4 CZĘŚĆ IV – Dostawa oprogramowania do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz dyski sieciowe do przechowywania kopii bezpieczeństwa2.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5Edo Specyfikacji Warunków Zamówienia.2.4.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na sprzęti oprogramowanie na okres podany w ofercie;2.4.3. Minimalny okres gwarancji wymaganej dla Części IV w zakresie serwera plików i dysków twardych do serwera plików wynosi 36 miesięcy i został określony w załączniku nr 5E do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”2.4.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla Części IV w zakresie serwera plików i dysków twardych do serwera plików krótszy niż 36 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;2.4.4. Minimalny okres gwarancji wymaganej dla Części IV w zakresie dysków sieciowych wynosi 24 miesiące i został określony w załączniku nr 5E do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”;2.4.5. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla Części IV w zakresie dysków sieciowych krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;2.4.6. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji wieczystej do oprogramowania do backupu.2.4.7. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje oprogramowania do backupu bez licencji wieczystej zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;2.4.7. Zamawiający wymaga zapewnienia 3 letniego wsparcia producenta 24/7 dla oprogramowania do backupu.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części tj. Część I, Część II, Część III i Część IV bądź na jedną część tj. Część I lub Część II lub Część III lub Część IV;5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające);7. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.8. Zaoferowane licencje na dostarczone oprogramowania muszą być fabrycznie nowe;9. Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.10. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.11. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie Części IV - Dostawa oprogramowania do wykonania kopii bezpieczeństwa oraz dyski sieciowe do przechowywania kopii bezpieczeństwa:48710000-8 – Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania48823000-3 - Serwery plików;30234000-8 – Nośniki do przechowywania15. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.16. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia .17. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach