Gmina Bogatynia ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7733961, 7739480 , fax. 075 77 39480, 7731945
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
ul. Daszyńskiego 1 1
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 7733961, 7739480, fax. 075 77 39480, 7731945
REGON: 00052502700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek fabrycznie nowego nie użytkowanego (również do prezentacji) rok produkcji 2011r. sprzętu komputerowego (kompletnego) wraz z ich podłączeniem we wskazanym przez pracownika działu informatyki budynku Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń biurowych (niszczarek) w ilości 5 sztuk.
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa niszczarek biurowych i kserokopiarek wraz z usługa świadczenia bezpłatnego serwisu kserokopiarek w okresie 48 miesięcy oraz usługa bezpłatnego serwisu gwarancyjnego niszczarek w okresie 36 miesięcy.
Dodano: 2013-12-09 - DOSTAWA NISZCZAREK. NR SPRAWY: INFR/262/2013
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa urządzeń do niszczenia dokumentów dla JW 4213 we Wrocławiu. Nr sprawy: INFR/242/2012
Dodano: 2012-08-21 - Dostawa fabrycznie nowych 12 sztuk niszczarek dokumentów.
Dodano: 2011-10-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę niszczarek. Nr sprawy: INFR/147/2011
Dodano: 2011-08-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do niszczenia dokumentów. Nr sprawy: INFR/77/2011
Dodano: 2011-06-06 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń do niszczenia dokumentów. Nr sprawy: INFR/165/2010
Dodano: 2010-11-09 - Przetarg nieograniczony na zakup urządzeń do niszczenia dokumentów. Nr sprawy: INFR/86/2010
Dodano: 2010-08-25 - Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych: niszczarki dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę, Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia
Dodano: 2010-02-01