Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2013-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa niszczarek biurowych i kserokopiarek wraz z usługa świadczenia bezpłatnego serwisu kserokopiarek w okresie 48 miesięcy oraz usługa bezpłatnego serwisu gwarancyjnego niszczarek w okresie 36 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Zamówienie podzielono na 2 części: Część 1: - 96 sztuk niszczarek biurowych o minimalnych parametrach podanych w załączniku nr 1.1. do SIWZ pkt 1 - 1 niszczarka biurowa o minimalnych parametrach podanych w załączniku nr 1.1. do SIWZ pkt 2 Część 2: - 6 sztuk kserokopiarek z funkcją duplexu o minimalnych parametrach podanych w załączniku nr 1.2 do SIWZ 1.2. Charakterystykę i ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy oraz ich minimalne wymagania jakościowe i techniczne określono odpowiednio w załączniku nr 1.1 do 1.2. do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń biurowych (niszczarek) w ilości 5 sztuk.
Dodano: 2015-05-07 - DOSTAWA NISZCZAREK. NR SPRAWY: INFR/262/2013
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa urządzeń do niszczenia dokumentów dla JW 4213 we Wrocławiu. Nr sprawy: INFR/242/2012
Dodano: 2012-08-21 - Dostawa fabrycznie nowych 12 sztuk niszczarek dokumentów.
Dodano: 2011-10-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę niszczarek. Nr sprawy: INFR/147/2011
Dodano: 2011-08-23 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
Dodano: 2011-07-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do niszczenia dokumentów. Nr sprawy: INFR/77/2011
Dodano: 2011-06-06 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń do niszczenia dokumentów. Nr sprawy: INFR/165/2010
Dodano: 2010-11-09 - Przetarg nieograniczony na zakup urządzeń do niszczenia dokumentów. Nr sprawy: INFR/86/2010
Dodano: 2010-08-25 - Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych: niszczarki dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę, Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia
Dodano: 2010-02-01