Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 13820000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części 1.1. Część nr 1, pn.: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii. 1.2. Część nr 2, pn.: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki. 1.3. Część nr 3, pn.: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego. 1.4. Część nr 4, pn.: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego. 1.5. Część nr 5, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii. 1.6. Część nr 6, pn.: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego. 1.7. Część nr 7, pn.: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki. 1.8. Część nr 8, pn.: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego. 1.9. Część nr 9, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego. 1.10. Część nr 10, pn.: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego. 1.11. Część nr 11, pn.: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego. 1.12. Część nr 12, pn.: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego. 1.13. Część nr 13, pn.: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii. 1.14. Część nr 14, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki. 1.15. Część nr 15, pn.: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska. i Biotechnologii 1.16. Część nr 16, pn.: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki. 1.17. Część nr 17, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości. 1.18. Część nr 18, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości. 1.19. Część nr 19, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej. 1.20. Część nr 20, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej. 1.21. Część nr 21, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji. 1.22. Część nr 22, pn.: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego. 1.23. Część nr 23, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego. 1.24. Część nr 24, pn.: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego. 1.25. Część nr 25, pn.: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki 1.26. Część nr 26, pn.: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego. 1.27. Część nr 27, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego. 1.28. Część nr 28, pn.: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej 1.29. Część nr 29, pn.: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej. 1.30. Część nr 30, pn.: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej. 1.31. Część nr 31, pn.: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych. 1.32. Część nr 32, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu. 1.33. Część nr 33, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, 2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, 2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, 2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ, 2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ, 2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ, 2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ, 2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ, 2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ, 2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ, 2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ, 2.13. w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ, 2.14. w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ, 2.15. w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ, 2.16. w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ, 2.17. w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ, 2.18. w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ, 2.19. w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ, 2.20. w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ, 2.21. w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ, 2.22. w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ, 2.23. w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ, 2.24. w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ, 2.25. w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ, 2.26. w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ, 2.27. w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ, 2.28. w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ, 2.29. w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ, 2.30. w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ, 2.31. w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ, 2.32. w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ, 2.33. w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ 3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie oraz dodatkowo w części nr 5 montaż przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części 4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych. 5 Gwarancja na przedmiot zamówienia - odpowiednio do części 5.1 Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji. 5.2. W części nr 5 dla lampy w projektorach multimedialnych okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 5.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 5.1 jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 5.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach