Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
- Data zamieszczenia: 2014-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
REGON: 27625545300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych urządzeń komputerowych peryferyjnych i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych Części zamówienia: 2.1. Część 1: Zakup urządzeń peryferyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń peryferyjnych, zwanych także sprzętem, obejmujący: 1). Drukarka laserowa typ 1 - 5 sztuk, 2). Drukarka laserowa typ 2 - 5 sztuk, 3). Skaner - 4 sztuki, 4). Router - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych parametrów technicznych urządzeń peryferyjnych stanowi Dodatek nr 6a do SIWZ. 2.2. Część 2: - Zakup oprogramowania systemowego. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania systemowego, zwanego także systemem operacyjnym, obejmujący: 1). System operacyjny Windows 8.1 lub równoważny - 20 sztuk . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania systemowego stanowi Dodatek nr 6b do SIWZ. 2.3. Część 3: - Zakup oprogramowania graficznego. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego, obejmujący: 1). Oprogramowanie graficzne typ 1: Adobe Indesign cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 2). Oprogramowanie graficzne typ 2: Adobe Photoshop cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 3). Oprogramowanie graficzne typ 3: Prezi Pro lub równoważny - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania graficznego stanowi Dodatek nr 6c do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatkach nr 6a, 6b, 6c do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednio: a) w odniesieniu do Części 1: zakup urządzeń peryferyjnych - Wykaz parametrów technicznych oferowanych urządzeń peryferyjnych stanowiący Dodatek nr 7a do SIWZ (Załącznik nr 6a do Oferty), b) w odniesieniu do Części 2: zakup oprogramowania systemowego - Wykaz oferowanych systemów operacyjnych stanowiący Dodatek nr 7b do SIWZ (Załącznik nr 6b do Oferty), c) w odniesieniu do Części 3: zakup oprogramowania graficznego - Wykaz oferowanego oprogramowania graficznego stanowiący Dodatek nr 7c do SIWZ (Załącznik nr 6c do Oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu i oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ulica Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 - nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 55 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - ZP-2380-258-44/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KWP Katowice i jednostek podległych.
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA DRUKAREK KODÓW KRESKOWYCH i SERWERA NAS
Dodano: 2016-05-31 - ZP-2380-161-46/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2016-05-11 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu, części i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-3/2016
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 3: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-11-09 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa serwera Zadanie 3: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 4: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-09-30