Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta

Urząd Miasta Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5273111 w. 325 , fax. 089 5349375
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Olsztyn
    Plac Jana Pawła II Nr 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5273111 w. 325, fax. 089 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania w następującym asortymencie: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: część I: Zakup stacji roboczych, monitorów, notebooków, część II: Zakup drukarek i skanerów, część III: Zakup programów, część IV: Zakup oprogramowania Citrix XenDesktop 4 Enterprise i terminali komputerowych, część V: Zakup przełączników 10Gb do obudowy kasetowej M1000e DELL, serwera kasetowego, kart sieciowych 10 Gb do serwerów kasetowych Dell. 2. Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego (min. parametry i funkcje techniczne) określone szczegółowo w SIWZ. 3. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 4. Urządzenia objęte częścią 1 zamówienia muszą być gotowe do pracy, tzn. posiadać zainstalowany system operacyjny ze wszystkimi aktualizacjami dostępnymi na dzień 31.01.2010 r. Stacje robocze mają składać się z identycznych komponentów (Zamawiający nie dopuszcza użycia np. płyt głównych, dysków, procesorów itp. różnych producentów lub modeli w różnych stacjach roboczych, pomimo spełniania warunków zamówienia). 5. Wymagany przez Zamawiającego poziom hałasu urządzeń objętych częścią I (jednostki centralne): poniżej 32 dB, zgodnie z normą ISO 9296. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu. 6. Drukarki, skanery i urządzenia objęte częścią II zamówienia muszą być gotowe do pracy i wyposażone we wszystkie materiały i elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. 7. Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty: CE (na cały produkt) oraz EC (certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej). 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o część 4 posiadał aktualny na dzień składania ofert status certyfikowanego sprzedawcy oferowanego Oprogramowania oraz status partnerski producenta oferowanych terminali. Stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie w/w statusów wymagane będą przed podpisaniem umowy. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w SIWZ w odniesieniu do poszczególnych urządzeń. Podane parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia. 10. Zamawiający ustala, że Wykonawca poda cenę za wybraną przez siebie część (części) zamówienia przewidzianą do realizacji. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanego sprzętu do siedziby Zamawiającego (pomieszczenia Wydziału Informatyki). 11. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - na część I w wysokości: 2.200 PLN - na część II w wysokości: 1.200 PLN - na część III w wysokości: 1.000 PLN - na część IV w wysokości: 500 PLN - na część V w wysokości: 2.500 PLN W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia (I - V) łączna wysokość wadium wynosi 7.400,00 zł. (siedem tysięcy czterysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach